اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود:

دانشجویان شاهرودی پیشگام تقویت وحدت شیعه و سنی می‏شوند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود گفت: با برنامه‏های در دست اجرا، دانشجویان شاهرودی پیشگام تقویت وحدت شیعه و سنی می‏شوند.

دانشجویان شاهرودی پیشگام تقویت وحدت شیعه و سنی می‏شوند

محمد جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان بیان داشت: در یکی از این برنامه‏ها، نخستین همایش وحدت با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خوابگاه سامان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود اظهار کرد: نخستین همایش وحدت شیعه و سنی به همت بسیج دانشجویی پایگاه امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خوابگاه سامان این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم، حجت‏الاسلام کوثری و دکتر رحمانی از اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص موضوع وحدت و همچنین میلاد پیامبر و امام صادق(ع) به سخنرانی پرداختند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‏های شاهرود خاطر نشان کرد: در این مراسم، شعرخوانی توسط دانشجویان و مدیحه‏سرایی و اجرای مسابقه فرهنگی با حضور دانشجویان برادر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برپا شد.

جلیلی بیان کرد: در این مراسم، 17 دانشجوی اهل سنت حضور داشتند که از آنها با اهدای هدیه و در گرامیداشت هفته وحدت تجلیل و در پایان دانشجویان شیعه و سنی نماز وحدت اقامه کردند.

وی با بیان هدف این برنامه اظهار کرد: این مراسم با هدف گرامیداشت هفته وحدت و ایجاد همدلی و وفاق بین دانشجویان شیعه و سنی دانشگاه برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان سنی هم قرار گرفت.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول