اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بروجرد اعلام کرد

پرداخت 2 میلیارد و 318 میلیون ریال کمک شهریه دانشجویی به مددجویان ‌

رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: از آبان‌ ماه امسال تاکنون بابت شهریه و کمک هزینه تحصیلی ترم اول دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان بیش از 2 میلیارد و 318 میلیون و 340 هزار ریال پرداخت شده است.

پرداخت 2 میلیارد و 318 میلیون ریال کمک شهریه دانشجویی به مددجویان ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی معظمی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد گفت: پرداخت کمک هزینه‌های دانشجویی به مددجویان یکی از اقدامات کمیته امداد این شهرستان در راستای کمک به رفع نیاز‌های مالی مددجویان در حال ادامه تحصیل است و در این راستا پرداخت این کمک شهریه‌ها موجب ایجاد شور و اشتیاق در بین مددجویان برای ادامه تحصیل می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد در ادامه با بیان اینکه تعداد 162 نفر از مددجویان از این خدمت بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: برای پرداخت این کمک شهریه‌ها مبلغ 326 میلیون و 682 هزار ریال هزینه شده است.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه این کمک شهریه‌ها در دی ماه به مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان بروجرد از آبان‌ماه امسال تاکنون بابت شهریه و کمک هزینه تحصیلی ترم اول این دانشجویان بیش از 2 میلیارد و 318 میلیون و 340 هزار ریال پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر مددجویان این شهرستان علاوه بر دریافت کمک شهریه از دیگر خدمات امداد شامل دوره‌های آموزشی، اردوهای درون و برون استانی، مشاوره و راهنمایی‌های فردی و گروهی و... بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/2304/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول