اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد:

جذب سرمایه‌گذار عامل توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب سرمایه گذار در توسعه گردشگری استان نقش مهم و اساسی دارد.

جذب سرمایه‌گذار عامل توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جبار کیانی عصر امروز در کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه مسئولیت دستگاه‌ها در قانون مشخص شده است، گفت: با توجه به اینکه شهر سی‌سخت می‌تواند به عنوان شهر گردشگری معرفی شود؛ از این‌رو باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

وی، مشوق‌های سرمایه‌گذاری را عامل مهم در توسعه استان عنوان کرد و ادامه داد: اگر می‌گوییم شهر سی‌سخت شهر گردشگری است، باید شرایط و زیرساخت‌های لازم برای ورود سرمایه‌گذار مهیا شود.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سی‌سخت دارای پتانسیل‌های خدادادی و ویژه‌ای است که در کار گروه گردشگری باید برنامه استراتژیکی ارائه دهند تا از ظرفیت‌های این شهر برای جذب سرمایه‌‌گذار استفاده کرد.

کیانی با تأکید بر این مهم که موضوع گردشگری در حال حاضر به عنوان یک عامل مضر برای شهرداری سی‌سخت و دیگر عوامل اجرایی شهرستان دنا تبدیل شده است، متذکر شد: با وجود پتانسیل‌های فراوان گردشگری به واقع با ورود گردشگر به شهر سی‌سخت تنها افزایش زباله و ضررهای زیست‌محیطی به همراه دارد که باید برنامه اساسی و به صورت ساماندهی شده برای جذب و ورود گردشگر طراحی و اجرا شود.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: با تشکیل کمیته راهبری به منظور اعلام شهر سی‌سخت به عنوان شهر نمونه گردشگری استان می‌توان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان و شهرستان دنا را به خوبی معرفی کرد.

این مسئول به نقش مهم و اساسی جذب سرمایه‌گذار در توسعه بخش گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: با اعلام شهر سی‌سخت به عنوان شهر نمونه گردشگری می‌توان از ظرفیت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران در این بخش استفاده کرد.

انتهای پیام/82011/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول