اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

ضرورت تشکیل کمیته‌ راهبردی برای اعلام شهر سی‌سخت به عنوان شهر گردشگری

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای راهبردی برای اعلام شهر سی‌سخت به عنوان شهر گردشگری استان تأکید کرد.

ضرورت تشکیل کمیته‌ راهبردی برای اعلام شهر سی‌سخت به عنوان شهر گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جلسه کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه ها در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

دستور کار جلسه کارگروه گردشگری هماهنگی جهت برگزاری جشنواره برفی در استان و استفاده از ظرفیت‌های آن برای شناسایی هرچه بیشتر قابلیت‌های استان و معرفی شهر سی‌سخت به عنوان شهر نمونه گردشگری بود.

همکاری دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره برفی

علی‌حسن نوروزی در این جلسه به دستور کار جلسه اشاره و اظهار کرد: باید اقدامات لازم مبنی بر برگزاری هرچه بهتر جشنواره برفی و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره گنجانده شود و دستگاه‌ها همکاری لازم را اعمال کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که قابلیت شهر سی‌سخت گردشگری است، اذعان کرد: در صورتی که در کارگروه سی‌سخت به عنوان شهر گردشگری استان مشخص شود باید اقدامات اصلی آن برای معرفی کشوری نیز صورت گیرد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: به منظور اجرای کار کارشناسی و ساماندهی هرچه بیشتر و معرفی سی‌سخت به عنوان شهر گردشگر کمیته‌ای متشکل از میراث‌ فرهنگی، منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت، شهرداری سی‌سخت، شورای شهر، اتاق بازرگانی، هیئت علمی دانشگاه تشکیل و نتیجه نهایی به کارگروه اعلام شود.

وی با توجه به این‌که شهر سی‌سخت ظرفیت و قابلیت‌های زیادی دارد و باید اقدام لازم مبنی بر معرفی این شهر به عنوان شهر گردشگری کهگیلویه و بویراحمد صورت گیرد، گفت: با معرفی سی‌سخت به عنوان شهر گردشگری می‌توان استان را به نحو مطلوب‌تری به کشور و جهان معرفی کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پروژه موزه یاسوج و موزه تاریخ طبیعی استان اشاره و اذعان کرد: موزه یاسوج با پیشرفت فیزیکی 72 درصدی و موزه تاریخ طبیعی با 25 درصد پیشرفت از دیگر برنامه‌های گردشگری و توسعه استان است که باید اقدامات لازم برای پیشرفت و جذب اعتبارات پروژه‌ها صورت گیرد.

این مسئول اشاره‌ای به ساماندهی رود بشار کرد و متذکر شد: شهرداری یاسوج باید طرح جامع رود بشار را مشخص کند به گونه‌ای نباشد که سرمایه گذار با خیالی آسوده در این مکان سرمایه گذاری کند و با برنامه وارد شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول