اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برازجان خبر داد

کاشت 10 هزار اصله نهال در سطح شهر برازجان

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برازجان از کاشت 10 هزار اصله نهال در سطح شهر برازجان خبر داد.

کاشت 10 هزار اصله نهال در سطح شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد عباسی بعد از ظهر امروز در بازدید از پارک‌های شهر برازجان اظهار داشت: برازجان از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان است و برای توسعه و عمران این شهر برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌ایم.

وی افزود: با فعالیت شهردار جدید شاهد احیای فضای سبز و رشد و پیشرفت خوبی در این شهر هستیم که امیدواریم تداوم یابد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته تاکنون درختان 13 نقطه از شهر هرس شده است.

عباسی با اشاره به پاکسازی مستمر سطح شهر از ضایعات به‌جا مانده از هرس درختان ادامه داد: جمع‌آوری زباله‌های پشت پارک پیام، نظافت و شستشوی پارک‌های خیام 2، بنفشه و پیاده‌رو فضای سبز بولوار الفتح نیز طی چند نوبت در یک‌ماه اخیر انجام شده است.

وی اذعان داشت: انتقال نشاء گل جعفری پایه بلند از باغ شهرداری و کاشت در حاشیه دیوار سازمان فضای سبز، انتقال نشاء گل همیشه بهار از پارک مادر و کاشت در بلوار جمهوری اسلامی و انتقال نشاء گل کوکب از پارک فرهنگ و کاشت در میدان شهید گنجی نیز با همت کارکنان این سازمان انجام شده است.

عباسی اضافه کرد: کودپاشی و گل‌کاری میدان شهید چمران نیز با تلاش و فعالیت سازمان پارک‌ها خاتمه یافته است.

وی ضمن اشاره به وجین کردن کرت‌های گل در پارک دانش‌آموز و کاشت گل شب‌بو و گازانیا در باکس‌های بلوار جمهوری اسلامی، ابراز داشت: در لچکی‌های میدان قائم، انتهای بولوار فرهنگیان و قطعه بولوار شهید مزارعی و روبروی بولوار معلم، گل همیشه بهار کاشته شده است.

این مسئول گفت: بدون تردید افزایش سرانه فضای سبز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که امیدواریم با همکاری مسئولین محترم این امر تحقق یابد.

مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برازجان از کاشت 10 هزار اصله نهال در سطح شهر برازجان خبر داد و افزود: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت فضای سبز برازجان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول