اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

87 کیلومتر از بزرگراه برازجان دیلم تکمیل شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 87 کیلومتر از بزرگراه 165 کیلومتری برازجان دیلم تکمیل شده است.

87 کیلومتر از بزرگراه برازجان دیلم تکمیل شده است

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اجرا و تکمیل بزرگراه برازجان به دیلم از دغدغه‌های اساسی و مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است و از تمام امکانات و توان موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: این بزرگراه هم‌اکنون با شتاب بسیار خوبی در دست اجراست که برای تکمیل باقیمانده مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از 87 کیلومتر از مجموع 165 کیلومتر این بزرگراه آماده شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تا سال آینده تمام این مسیر افتتاح می‌شود.

صفایی تصریح کرد: پل بزرگ و استراتژیک کلل در مسیر این بزرگراه قرار گرفته و بر اساس آمار موجود بیش از 75 درصد پیشرفت دارد که به زودی تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد: این پل از پل‌های بزرگ و مهم کشور است که بیش از 400 متر طول دارد و 80 میلیارد ریال تاکنون در این پل هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: این پل دارای 11 دهانه 39 متری توسط نیروهای توانمند و متخصص قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در دست ساخت و تکمیل است.

صفایی گفت: راه‌اندازی و تکمیل این پل گام بزرگی در تکمیل بزرگراه برازجان به دیلم است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی بزرگراه برازجان به دیلم طول بزرگراه‌های استان افزایش می‌یابد و از 600 کیلومتر به 765 کیلومتر می‌رسد.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول