اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

اجرای 600 برنامه دهه فجر در دشتستان

معاون سیاسی فرماندار دشتستان گفت: 600 برنامه در ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای دشتستان برگزار می‌شود.

اجرای 600 برنامه دهه فجر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم مهتدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری دشتستان با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و لزوم هماهنگ برگزار شدن مراسم اظهار داشت: باید با برگزاری منسجم و باشکوه مراسم، فرهنگ و روح انقلابی و اعتقاد به ایستادگی در برابر دشمنان را ترویج کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان افزود: مسئولان مختلف در شهرستان تلاش می‌کنند و به فکر دغدغه‌های مردم هستند که امیدواریم توجه به مسائل فرهنگی را نیز سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی در ادامه گفت: کسانی که در دهه فجر علیه مردم صف‌بندی کردند و شکست خوردند امروز نیز در مقابل نظام ایستاده‌اند و با تقویت دشمن‌شناسی می‌توانیم به راحتی آنها را بشناسیم.

وی با تاکید بر اینکه هر کس در خط رهبری و ارزش‌ها و مردم حرکت کند برای ما مقبول و عزیز است، افزود: ما نباید با عناوین اصولگرا یا اصلاح‌طلب به حاشیه‌ها بپردازیم و دشمنان خود را فراموش کنیم.

مهتدی از مسئولان خواست شورآفرینی لازم برای برنامه‌های دهه فجر را انجام دهند و از دعوت کردن سخنرانانی که موجب تلخی شور انقلابی مردم می‌شوند، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول