اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوش در مجلس:

تعلیق غنی‌سازی توسط ایران اعتمادساز است / به غرب اعتماد نداریم

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلیق غنی‌سازی از سوی ایران اقدامی اعتمادساز است و به تائید مقامات عالی نظام رسیده ولی به طرف مقابل اعتمادی نیست.

تعلیق غنی‌سازی توسط ایران اعتمادساز است / به غرب اعتماد نداریم

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: اعتمادسازی از سوی ایران آغاز شده است و منتظر اقدامات آتی غرب در رفع تحریم‌های ایران هستیم و به این مسئله نیز با دید بدبینانه می‌نگریم زیرا به طرف مقابل اعتمادی نیست.

وی افزود: ایران برای رفع تحریم‌ها و رفع بهانه‌های غرب در راستای اعتمادسازی دست به این تعلیق زده است و پس از آن منتظر هستیم تا بندهای دیگر توافقات ژنو اجرایی شود تا شاید غرب هم قدری دست از این شیطنت‌های خود بردارد.

وی تاکید کرد: معتقدیم باید در راستای تقویت توان داخلی تلاش کنیم و هیچگاه غرب برای بهبود وضعیت ایران گام برنمی‌دارد زیرا هر میزانی که به ایران امتیاز بدهد به دنبال آن است که چندین برابر در مقابل آن امتیاز بگیرد و به این دلیل باید در این زمینه به توان داخل کشور تکیه کرد.

نوری خاطر نشان کرد: توافقات معلق است، هر زمانی که طرف غربی به توافقات خود پایبند نبود ایران اسلامی تلاش خود را برای غنی‌سازی اورانیوم از سرخواهد گرفت و این مسئله زنگ خطری است برای غرب که امید است به دنبال مسائل ماجراجویانه به فکر آزمون این مهم نباشند.

انتهای پیام/72006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول