اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه دزفول:

غنی‌سازی 60 درصدی شکستی برای آمریکاست

خطیب جمعه دزفول گفت: غنی‌سازی 60 درصدی پیامی برای شکست آمریکا در مقابل اعمال زور و تحریم‌های روا شده بر کشورمان است.

غنی‌سازی 60 درصدی شکستی برای آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سید محمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان دزفول اظهار داشت: اخیرا در مجلس مصوبه‌ای به تصویب رسیده که 60 درصد غنی‌سازی را مصوب کرده است.

وی افزود: این اقدام برای آمریکا پیام دارد که زیاده خواهی و تحریم برای ایران هیچ معنایی نداشته و مردم و مسئولان دست از اهداف خود برای پیشبرد و شکوفایی بخش‌های مختلف کشور دست برنخواهند داشت.

خطیب جمعه دزفول در خصوص مذاکرات 1+5 ادامه داد: با دشمن باید با ادبیات خودش صحبت کرد و اگر دشمن می‌خواهد متکبرانه سخن گوید ما هم باید به همان صورت برخورد کرده و با ادبیات خودشان تقابل کنیم.

وی در ادامه خطبه‌ها به گرامیداشت 9 دی اشاره کرد و ابراز داشت: گناه سران فتنه سال 88 بسیار بزرگ بود و نمی‌شود آن را نادیده گرفت.

قاضی دزفولی در همین خصوص اضافه کرد: بعضی‌ها در روزنامه‌ها، مطبوعات و رسانه‌ها گفته‌اند که این یک سوءتفاهم بود اما آیا انقلاب اسلامی را به لبه پرتگاه بردن سوءتفاهم است؟ در صورتی که مردم بصیر و آگاهند و واقعه 9 دی ماه را خود به چشم دیده‌اند.

وی در رابطه با 17 دی ماه 1314هجری شمسی و موضوع کشف حجاب عنوان کرد: یکی از انواع مبارزات با دین و دیانت، باز کردن خواسته‌های شهوانی و نفسانی، شهوترانی، بی‌عفتی و بی‌عصمتی در جامعه بوده که با تحقق آن، مسیر مردم به گناه و انحراف کشانده خواهد شد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دشمن همواره سعی دارد گناه و بی‌عفتی را در جامعه شایع کرده و از این طریق هجوم فرهنگی ایجاد کند تا جوانان ما ضربه ببینند تصریح کرد: مسئولان نیز در مقابل باید سعی کنند مشکلات این قشر فعال و جوان در زمینه‌های ازدواج، اشتغال و مسکن را حل کنند تا ناهنجاری‌ها در جامعه بیشتر نشود.

انتهای پیام/72001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول