اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

علت به بن بست رسیدن در مسائل عدم توجه به فرمایشات رهبری است

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در مسائل کشوری هرجا با بن بست روبه‌رو شدیم به دلیل عدم توجه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است بنابر این تمام مسئولان در این زمینه باید دقت لازم را داشته باشند.

علت به بن بست رسیدن در مسائل عدم توجه به فرمایشات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در نظامی زندگی می‌کنیم که نعمت بزرگی مانند ولایت فقیه بر آن حاکم است.

وی افزود: امروز اگر ایران اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن دارد و اگر دارای عزت، اقتدار، افتخار و بالندگی در دنیاست مرهون وجود نازنین ولایت فقیه و حاکمیت ایشان است.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: در دوران حیات امام راحل انقلاب اسلامی ایران که در یکی دو سالگی خود به سر می‌برد، دوران سخت هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشت.

طاهرخانی ادامه داد: در جنگ تحمیلی، ایران اسلامی در مقابل دو بلوک شرق و غرب با سلاح ایمان به خداوند متعال و نفس قدسی امام راحل ایستاد و تنها جنگی بود که به گواهی تاریخ حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان نیفتاد.

این مسئول عنوان کرد: در دوران حاضر نیز فرزند خلف امام راحل، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای سکاندار انقلاب اسلامی ایران بوده و برای این نظام مقدس افتخارآفریده‌اند.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: قطع یقین هر جا در مسائل مربوط به کشور با بن بست روبه‌رو شدیم به این دلیل بوده که به فرمایشات ایشان آن گونه که باید توجه نکرده و جامه عمل نپوشانده‌‌ایم.

طاهرخانی بیان کرد: از خداوند متعال می‌خواهم پرچمی که امام عظیم‌الشأن به اهتزاز درآورد به دست رهبر معظم انقلاب به امام زمان (عج) تحویل داده شود.

وی با اشاره به سوابق خدمتی خود ابراز کرد: در دولت نهم و دهم افتخار خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران نصیبم شد.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به سمتی که در شورای تأمین این استان برعهده داشت، اظهار کرد: به مدت 20 ماه سمت دبیری شورای تأمین استان قزوین برعهده‌ام بود که در بحث امنیتی با توجه به شاخصه‌های امنیتی که در این استان وجود دارد، با تدابیر لازم استان قزوین در وضعیت مناسبی قرار دارد.

طاهرخانی ادامه داد: فعالیت‌های مناسب و به موقع کمیسیون‌های 14گانه زیرمجموعه شورای تأمین استان قزوین موجب شد که کمترین تنش‌ها را در سطح این استان شاهد باشیم.

وی اضافه کرد: کاهش این تنش‌ها در تنش‌های دانشجویی و کارگری بسیار مشهودتر بود و این به دلیل فعالیت‌های به موقع و سازنده کمیسیون‌های مربوطه بوده است.

معاون سابق سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به فعالیت‌هایی که در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه در استان قزوین صورت گرفته است، عنوان کرد: با همکاری کمیسیون مربوطه در زمینه ساماندهی و در برخی از موارد اخراج اتباع بیگانه از این استان توفیقات خوبی حاصل شده است.

انتهای پیام/77010/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول