اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

گسترش عدالت با اجرای صحیح قانون در جامعه محقق می‌شود

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: گسترش عدالت با اجرای صحیح قانون در جامعه محقق می‌شود.

گسترش عدالت با اجرای صحیح قانون در جامعه محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ایوب رحیمی‌منفرد در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آنچه از انقلاب اسلامی، تمامیت ارضی و مسائلی از این قبیل در اختیار داریم همه به خاطر جان فشانی‌های شهداست.

وی افزود: از خداوند متعال خواستاریم به همه ما این توفیق را عنایت کند که در خط امام راحل و شهدا علی‌الخصوص خط ولایت فقیه حرکت کنیم.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به پشت سر گذاشتن ایام هفته وحدت عنوان کرد: باید تلاش کنیم وحدت در بین ما افزایش یابد زیرا با وحدت و انسجام است که می‌توانیم خدمتگزار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

رحیمی‌منفرد تصریح کرد: همه مسئولان خدمتگزار در دولت یازدهم اجرا کنندگان سیاست‌های دولت و تدبیر به شمار می‌روند.

این مسئول بیان کرد: باید تلاش کنیم این سیاست‌ها و خط مش‌هایی را که مقرر شده به مرحله اجرا درآید، با جدیت تمام به منصه ظهور برسانیم و در این عرصه به ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کنیم.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند در سمتی که به آنان محول شده به نحو احسن انجام خدمت کنند زیرا در ایران اسلامی، مردم از همه مهم‌تر هستند و با حمایت از مسئولان زمینه توفیق خدمت را برای آنان فراهم کرده‌اند.

رحیمی‌منفرد افزود: ملت ایران ملتی هستند که با یک اشاره امام راحل در دوران هشت سال دفاع مقدس وارد صحنه شده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نابود کردند.

وی اضافه کرد: بنابراین این وظیفه همه ما مسئولان است که به نحو احسن به مردم ایران خدمت کنیم و یأس و ناامیدی که صفات زشتی بوده و از خصوصیات منافقان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را از این مردم دور کنیم.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: امیدوارم همه از این صفات زشت و ناپسند پرهیز کنیم و امیدواری را در جامعه گسترش دهیم.

رحیمی‌منفرد ابراز کرد: فعالیت‌های مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در چارچوب قوانینی باشد که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و به همه مسئولان ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: باید با توجه بیشتر به ارزش‌های اسلامی فعالیت کنیم و بدانیم که اگر به دنبال عدالت، مساوات و خدمت به مردم ایران هستیم باید قانون را به درستی اجرا کنیم زیرا در این صورت است که عدالت به معنای واقعی کلمه در جامعه محقق می‌شود.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: خط مش همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی اعتدال، ایجاد آسایش و امید در جامعه است.

رحیمی‌منفرد افزود: از همه کسانی که در خط مقدم ایجاد آرامش و امنیت در کشور و به تبع آن در استان مشغول فعالیت هستند، تشکر می‌کنم زیرا آسایش و امنیت نعمت بزرگی است که این افراد با فعالیت‌های خود برای مردم جامعه فراهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: همه ما باید توجه داشته باشیم که دنیای استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دلیل دشمنی که با این نظام مقدس دارند، همواره فعالیت‌های مسئولان آن را در نظر دارند و به دنبال توطئه علیه این نظام هستند.

معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه وظیفه همه ما مسئولان خدمتگزاری به نظام و مردم است، خاطرنشان کرد: گاهی از برخی از دستگاه‌ها و سازمان‌ها گزارش‌های می‌رسد که درخور شأن نظام نیست بنابراین از همه مدیران انتظار می‌رود در خصوص عملکرد خود و زیرمجموعه خود توجه بیشتری داشته باشند.

رحیمی‌منفرد یادآور شد: فرصت‌های زیادی در استان قزوین وجود دارد که امیدواریم از این فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام/77010/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول