اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی در کازرون به کار خود پایان داد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس سومین جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی منطقه‌ای در کازرون با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

جشنواره فیلم‌نامه‌نویسی در کازرون به کار خود پایان داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون عصر امروز در حاشیه مراسم سومین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌نامه‌نویسی در این شهرستان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فرماندار و شهردار کازرون و جمعی از نویسندگان و هنرمندان 10 استان کشور در تالار مردانی این شهر برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این جشنواره با هدف کشف استعدادها و حمایت و بارور کردن توانمندی‌های هنرمندان و نویسندگان عرصه هنر فیلم‌نامه‌نویسی برگزار شد تا فیلم‌نامه‌ها بتوانند از خمیرمایه مناسبی برخوردار باشند.

محمدرضا خنشا افزود: سومین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌نامه کوتاه بیشاپور از شهریور ماه سال جاری کار خود را آغاز کرد و با ارائه فراخوانی به استان‌ها و شهرهای مختلف کشور در نتیجه 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

وی گفت: فیلم‌نامه کوتاه برای این جشنواره از 10 استان کشور در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و بخش ویژه با موضوع سبک زندگی از دیدگاه مقام معظم رهبری ارسال شد که از میان آثار ارسالی 200 اثر از 120 فیلم‌نامه‌نویس انتخاب و اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون تصریح کرد: در این جشنواره با نظر هیئت داوران از میان آثار ارسالی به دبیرخانه، 40 اثر در موضوع‌های مختلف به بخش پایانی راه یافتند.

خنشا از مسئولان این استان درخواست کرد با حمایت‌های مالی خود در راستای جمع‌آوری آثار فاخر هنرمندان و تبدیل آن به صورت کتاب و فیلم همت گمارند تا این آثار در اختیار علاقمندان و دوستداران عرصه هنر قرار گیرد.

وی در پایان گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره از استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، مرکزی، یزد، کرمان، اراک و فارس بود.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول