اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سطح کشوری

دانشجوی ورامینی رتبه 3 کشوری در رشته فیلمنامه‌نویسی را کسب کرد

دانشجوی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ورامین موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رشته فیلمنامه‌نویسی شد.

دانشجوی ورامینی رتبه 3 کشوری در رشته فیلمنامه‌نویسی را کسب کرد

بهمن مرادی‌پور امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: حدود 15 سال است که در رشته داستان‌نویسی در زمینه‌های قرآنی، تألیف کتاب نماز و داستان کوتاه فعالیت دارم و در مسابقات مختلف، عناوین و رتبه‌های ممتاز را در سطح کشور کسب کرده‌ام.

وی ابراز داشت: با توجه به تبلیغات گسترده و همه‌جانبه کشورهای غربی علیه فرهنگ و اعتقادات مردم منطقه و کشور عزیزمان، امیدوارم حمایت بهتری از عرصه هنرهای مذهبی صورت بگیرد.

مرادی‌پور تصریح کرد: مسئولان دانشگاهی کشور برای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی برنامه‌ریزی‌های جامعی داشته باشند تا در نهایت تمام جامعه، به ویژه جامعه دانشجویی به سمت قرآن و مفاهیم پربارش گام بردارند.

مرادی‌پور دانشجوی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ورامین در مرحله نهایی نهمین جشنواره سراسری قرآن کریمِ دانشگاه جامع علمی و کاربردی، موفق به کسب رتبه سوم در رشته فیلمنامه‌نویسی شد.

بر پایه این گزارش مرادی‌پور سال گذشته نیز در مرحله کشوری همین جشنواره که در شهر سنندج برگزار شد، موفق به کسب رتبه ممتاز سوم شد.

گفتنی است در این جشنواره قرآنی 360 نفر حضور داشتند که 200 نفر از آنها فعالان قرآنی شرکت‌کننده در مسابقات و از بین این 200 نفر فعال قرآنی شرکت‌کننده از سراسر کشور 70 نفر بانوان و 130 نفر هم آقایان شرکت داشتند.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول