اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسفیان‌ملا:

حماسه 6 بهمن الگویی ماندگار برای دشمن‌ستیزی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: حماسه اسلامی ششم بهمن در طول تاریخ انقلاب دارای جایگاه ویژه‌ای است و الگویی ماندگار برای دشمن‌ستیزی و ولایتمداری برای آیندگان است.

حماسه 6 بهمن الگویی ماندگار برای دشمن‌ستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا بعدازظهر امروز در یادواره سردار شهید همت‌الله متو و شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 این شهرستان در روستای قلعه‌کش بخش دابودشت ابراز داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن در طول تاریخ انقلاب دارای جایگاه ویژه‌ای است و الگویی ماندگار برای دشمن‌ستیزی و ولایتمداری برای آیندگان است.

وی ادامه داد: این حماسه تنها نقطه‌ای بود که باعث شد نام آمل به عنوان تنها شهر در بین وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره)  جای گرفته و آن امام در جمله‌ای مهم که برای آیندگان نیز به عنوان الگو برجای مانده به سران استکبار بگویند که «دیدید مردم آمل چه به روزتان آوردند.»

یوسفیان‌ملا تاکید کرد: این‌ها اسنادی است که در تاریخ باقی می‌ماند و صدها سال آینده با بررسی انقلاب‌های جهان به یادگار مانده و آیندگان دست به تحلیل آن می‌زنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقام والای شهدا یادآور شد: سردار شهید متو یکی از افتخارات آمل است که در جنگ تحمیلی زحمات زیادی برای دفاع از اسلام و مسلمین در جبهه‌های متعدد کشور کشید.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه ششم بهمن 60 تفاوت چندانی با 22 بهمن سال 57 نداشت جز اینکه سنگ فرش‌ها و خیابان‌های این شهر پر از خون شهدا بود، تصریح کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که چنین نعمت‌های بزرگی به ما داده و وظیفه ما است قدردان این نعمت‌ها باشیم.

یوسفیان‌ملا با بیان برخی از مشکلات بخش دابودشت و روستای قلعه کش یادآور شد: در زمینه گازرسانی پیمانکاران در حال فعالیت هستند و همچنین بازدیدهایی نیز با مسئولان در این منطقه داشتیم تا با سعی و تلاش مشکلات و موانع مرتفع شود.

وی با اعلام اینکه وضع بودجه کشور زیاد مناسب نیست و فروش نفت نیز به تناسب گذشته کم شد، گفت: در زمینه گازرسانی به آمل در گذشته قبل اینکه به سراغ بودجه کشوری برویم وام 30 میلیارد تومانی از محل بانک ملی اخذ کردیم تا بتوانیم با استفاده از آن کار مهم و بزرگی در زمینه گاز انجام دهیم.

یوسفیان ملا با تاکید اینکه در مناطق و بخش‌های دابودشت، دشت‌سر و امامزاده عبدالله روستایی را سراغ نداریم که یا از نعمت گاز نبوده و یا پیمانکاران در آن مشغول کار و فعالیت نباشند، اذعان داشت: در زمینه برق و برطرف کردن مشکلات نوسان، قطعی و افزایش توان نیز بودجه‌ای در یک ماه گذشته برای این منطقه اختصاص دادیم و با همفکری با دهیار و شورای اسلامی روستا درصدد رفع آن برآمدیم.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه مسئولان کشور پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اثبات رساندند که در سایه نظام جمهوری اسلامی می‌توان بهتر از گذشته به مردم خدمت کرد، عنوان کرد: باید با عمران و آبادانی که به برکت خون شهدا، تلاش‌های امام راحل و وجود مقام معظم رهبری حاصل شده است به کشوری برجسته، شاخص، سربلند و بزرگ در دنیا تبدیل شده و در تاریخ هم پایدار، ماندگار و پیروز باشیم.

انتهای پیام/86012/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول