اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت حماسه اسلامی مردم آمل

مسئولان آملی به دیدار آیت‌الله جوادی آملی می‌روند

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: مسئولان آملی یک‌شنبه آینده به مناسبت گرامیداشت حماسه اسلامی مردم آمل به دیدار آیت‌الله جوادی آملی می‌روند.

مسئولان آملی به دیدار آیت‌الله جوادی آملی می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی صبح امروز در دومین نشست هماهنگی ستاد ششم بهمن سال 1360 و هفته گرامیداشت حماسه اسلامی مردم این شهرستان افزود: ارزش این واقعه بزرگ را می‌توان در وصیت‌نامه امام امت مشاهده کرد.

وی افزود: امام راحل در وصیت‌نامه خود با یاد کردن از آمل و حماسه اسلامی این شهرستان برای الگوبرداری آینده‌گان آن را برای همیشه ماندگار و جاوید کرد.

رسولی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و مردم مازندران به مناسبت ششم بهمن گفت: معظم‌له اشاره داشتند که در دل‌های مردم این خطه هزاران سنگر نهفته است و همچنین در پیام تصویری اجلاسیه 10 هزار شهید مازندران مقام معظم رهبری به شهدای آمل و حادثه ششم بهمن اشاره شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اذعان اینکه مردم این شهرستان هزار سنگر در ششم بهمن 60 حدود 28 سال زودتر به استقبال یوم‌الله 9 دی 88 رفتند، خاطر نشان کرد: دشمن به خیال خام خود می‌خواست مردم این خطه را به سوی خود بکشاند ولی این مردم با بصیرت و دشمن‌شناسی خود دست به خلق افتخاری کم‌نظیر زدند و به لطف الهی با شهادت 40 نفر در یک روز بساط ظلم، نفاق، دورویی و دشمنی را برچیدند.

* رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور سخنران مراسم ششم بهمن آمل

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در همایش بزرگ گرامیداشت شهدای ششم بهمن که در عصر روز پنجم بهمن در مصلای قدس این شهرستان برگزار می‌شود سخنران بوده و از یکی از مداحان کشور نیز جهت مدیحه‌سرایی دعوت شده است.

به گفته رسولی، مسئولان ستاد گرامیداشت ششم بهمن یک‌شنبه آینده به دیدار جوادی آملی مفسر کبیر قرآن کریم می‌روند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت مردم آمل در ششم بهمن 60 خودجوش بوده و بدون هماهنگی دستگاه‌، نهاد یا سازمانی شکل گرفت.

وی اذعان داشت: خودجوش بودن حرکت مردم و ایستادگی‌شان از رازهای ماندگار حماسه اسلامی مردم این شهرستان بود که حضرت امام(ره) به روشنی آن را در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود ترسیم کردند.

رسولی با اشاره به دیگر حماسه آملی‌ها یادآور شد: مردم این شهرستان امسال نیز در حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور بیش از 90 درصدی خود افتخاری دیگری را رقم زدند.

انتهای پیام/86012/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول