اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

حماسه 6 بهمن آمل در متون درسی گنجانده شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: حماسه اسلامی شش بهمن آمل به عنوان یکی از الگوهای بارز ایستادگی، مقاومت و ایثار در متون درسی دانشگاه‌ها و مدارس گنجانده شود.

حماسه 6 بهمن آمل در متون درسی گنجانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی صبح امروز در دومین نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی این شهرستان اظهار داشت: حماسه اسلامی در متون درسی گنجانده شود.

وی افزود: این حماسه همانند دلیرمردی‌های مردم خرمشهر به‌عنوان یکی از الگوهای بارز ایستادگی، مقاومت و ایثار در متون درسی دانشگاه‌ها و مدارس گنجانده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: امروزه باید این حماسه را زنده نگه‌داشته و در ترویج و تبلیغ آن در بین نسل جوان بکوشیم.

وی با اعلام اینکه با مردم بودن انقلاب را بیمه کرده است و در هر برهه از زمان که انقلاب اسلامی با تهدیدهای اجانب روبه‌رو است مردم با حضور پرشور و همیشه در صحنه خود دست به خلق حماسه می‌زنند، اذعان داشت: در جریان فتنه نیز شاهد بودیم مردم کشورمان با حضور خودجوش و انقلابی خود در 9 دی ماه 88 سران فتنه و فتنه‌گران را سر جای خود نشاندند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به اینکه سیمای شهری باید در هفته حماسه اسلامی آمل عوض شود، تصریح کرد: این حرکت بزرگ جنبه فرااستانی و کشوری دارد و باید با اعزام راویان و رزمندگان آن حادثه به مدارس، دانشگاه‌ها و محافل دینی و مذهبی سطح استان و شهرستان‌ها زوایای مختلف آن بازگو شود.

رمضانی برگزاری گفتمان ششم بهمن را از دیگر برنامه‌های این اداره در سطح مدارس و دانشگاه‌ها دانست و گفت: با ایجاد گفتمان می‌توانیم ابعاد مختلف و زوایای گوناگون این حماسه را بیان کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در چهار مدرسه در این هفته نشست‌های سیاسی و شناخت حماسه ششم بهمن شکل می‌گیرد و در 50 مدرسه قرآنی و خانه‌های قرآنی روستایی نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/86012/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول