اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

نسل امروز هیچ اطلاعی از حماسه ششم بهمن آمل ندارد

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه نسل امروز اطلاعی از حماسه ششم بهمن ندارد، گفت: نگذاریم تحریف‌ها در حماسه ششم بهمن رسوخ کند.

نسل امروز هیچ اطلاعی از حماسه ششم بهمن آمل ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسلم مسلمی صبح امروز در دومین نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی این شهرستان در سال 60 بیان داشت: این اتفاق بزرگ یکی از اسناد ماندگاری رشادت‌ها، دلیرمردی‌ها، دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی مردم این خطه برای همیشه تاریخ است.

وی با اعلام اینکه باید همه مسئولان در این حماسه بزرگ پای کار بیایند، ادامه داد: باید نسل جوان و نسل آینده را از چگونگی این رویداد مطلع کنیم.

مسلمی با اعلام اینکه درگیری آمل فقط در روز ششم بهمن سال 60 اتفاق نیفتاد بلکه از ماه‌ها قبل مردم با منافقان در جنگل‌ها، محور هراز و سطح شهر مبارزه می‌کردند، اذعان داشت: نسل امروز هیچ اطلاعی از حماسه ششم بهمن ندارد.

* در برخی فیلم‌ها حرف هایی برای گفتن داریم

به گفته فرمانده سپاه ناحیه آمل، بعضی مطالب و تحریف‌هایی در چگونگی روی دادن واقعه ششم بهمن اتفاق افتاده و برای برخی فیلم‌ها نیز حرف داریم و باید با مطالعه عمیق، مطالب با واقعیت‌ها مقایسه شود.

مسلمی خاطرنشان کرد: اتحادیه کمونیست‌ها قصد نفوذ در بین مردم این شهرستان را داشت و می‌خواستند اهداف شوم خود را در این منطقه پایه‌ریزی کنند.

وی گفت: حماسه ششم بهمن با درج در تقویم رسمی و اسناد نظام جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شده و با بیانات امام امت این شهرستان به عنوان الگویی برای همیشه معرفی شد.

مسلمی در پایان یادآور شد: آمل به لحاظ داشتن جنگل، محور هراز، داشتن مناطق صعب‌العبور، مناطق دارای استتار بالا، منطقه‌ای با ارزش سوق‌الجیشی بالایی است.

انتهای پیام/86012/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول