اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید آمل خبر داد

برپایی نمایشگاه حماسه اسلامی 6 بهمن در آمل

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل گفت: نمایشگاه بزرگ حماسه اسلامی ششم بهمن شامل عکس‌ها و آثار شهدای این حماسه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه حماسه اسلامی 6 بهمن در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد سیفیان عمران صبح امروز در دومین نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی این شهرستان بیان داشت: نمایشگاه بزرگ حماسه اسلامی ششم بهمن شامل عکس‌ها، آثار، خاطرات، یادگاری‌ها و فیلم‌های این رویداد بزرگ در هفته حماسه اسلامی مردم آمل با برنامه های جنبی متنوع برگزار می‌شود.

سیفیان بیان داشت: عمران، این نمایشگاه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برای بازدید علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی گفت: سال گذشته به دلیل کهولت سن خانواده شهدای حماسه بهمن‌ماه، جانبازان و رزمندگان آن حماسه نشست صمیمانه‌ای را در آمل با حضور استاندار و نماینده ولی‌فقیه داشتند که برگزاری این برنامه امسال نیز می‌تواند قبل هفته گرامیداشت بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اشاره به اینکه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز مازندران از حال و هوای این ایام در سطح دانشگاه‌ها، مدارس، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تصویربرداری و پخش می‌شود، عنوان کرد: عطر افشانی مزار شهدای ششم بهمن به همراه دیگر شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌ها است.

وی در توصیه‌ای به مسئولان خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان المان‌های گرامیداشتی برای شهدا به طور ثابت در محل‌های شهادت‌شان در نظر بگیرند تا برای همیشه درس پایداری، استقامت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی به آیندگان بدهیم و کار ماندگاری در راستای گرامیداشت این حماسه شکل گیرد.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول