اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل خبر داد

رونمایی از 3 کتاب حماسه ششم بهمن آمل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: سه کتاب «حماسه ششم بهمن»، «جبهه سوم» و «طاها ستاره شمالی» در هفته گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن رونمایی می‌شود.

رونمایی از 3 کتاب حماسه ششم بهمن آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمد محمدی صبح امروز در دومین نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی مردم این شهرستان در سال 60 ابراز داشت: برنامه‌های متنوعی برای هفته گرامیداشت حماسه اسلامی مردم آمل با همکاری ادارات و نهادهای مختلف در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این حماسه اسلامی بزرگترین رویداد سیاسی، فرهنگی و اعتقادی آمل است و باید با جدیت مسئولان به این مهم ورود پیدا کرده و تلاش کنند تا برنامه‌های این هفته هرچه بهتر برگزار شود.

محمدی با اشاره به برگزاری همایش شعر «هر سنگر، هزار سنگر»، همایش بزرگ سیاسی تبیین واقعه ششم بهمن در حسینیه سپاه، برنامه محوری غروب پنجم بهمن ماه با حضور مداح و سخنران کشوری گفت: رونمایی سه کتاب «حماسه ششم بهمن»، «جبهه سوم» و «طاها ستاره شمالی» که در این هفته رونمایی می‌شوند.

وی با تاکید اینکه سال گذشته موسیقی ششم بهمن رونمایی و اجرا شد، اضافه کرد: امسال این موسیقی به صدا و سیما و شبکه‌های مختلف ارسال شد تا در هفته حماسه اسلامی مرد آمل پخش شود همچنین با صدا و سیمای استان هماهنگی شده تا مراسم بزرگ ششم بهمن از شبکه تبرستان پخش شود.

* ساخته  7 مستند حماسه ششم بهمن

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون هفت مستند 40 دقیقه‌ای در این مورد ساخته و تهیه شد، گفت: تاکنون چهار کتاب نیز به چاپ رسیده و علاوه بر رونمایی موسیقی، سایت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل نیز سال گذشته رونمایی شده و هم‌اکنون علاقمندان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز درباره این واقعه تاریخی را در این سایت مشاهده کنند.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول