اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

ایران تشنه دعوت به ژنو 2 نبود

امام جمعه رفسنجان گفت: پس گرفتن دعوت از ایران برای شرکت در کنفرانس ژنو 2 از اعتبار ایران کم نمی‌کند، ما تشنه دعوت نبودیم.

ایران تشنه دعوت به ژنو 2 نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: رعایت تقوای درون موجب به وجود آمدن تقوای بیرونی می‌شود‌.

وی با اشاره به عدم استجابت دعای برخی افراد تصریح کرد: اگر بنده‌ای شکم ‌خود را از مال حرام پر کرده‌ و هر آنچه که دارد از راه حرام به دست آورده باشد، هرگز دعایش مستجاب نمی‌شود.

رمضانی‌پور عنوان کرد: روزی حلال به مال برکت می‌دهد، اما ثروتمندی نمی‌آورد و همه باید به این مهم توجه کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان با تاکید بر مشورت در هر کاری بیان داشت: برای تصمیم‌گیری صحیح به مشاوره خوب احتیاج است‌ به ویژه در امر ازدواج تحقیق و مشورت لازمه رقم زدن یک زندگی خوب است.

وی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر گفت: ماه بهمن ماه تحقق بخشیدن فریادهای حق‌خواهانه ملت ایران و سقوط رژیم ستم‌شاهی‌ و نقطه عطف انقلاب ما 12 و 22 بهمن ماه است.

رمضانی‌پور به حماسه مردم آمل در شش بهمن سال 60 اشاره کرد و افزود: در آن زمان که منافقان می‌گفتند شمال کشور با ما هستند، مردم حماسه‌آفرین شهر آمل با حماسه‌ای ماندگار طومار پوسیده این گروهک پر مدعا را جمع کردند و امروز پس از گذشت 32 سال از آن روز هرگز این حماسه و دیگر حماسه‌های ملت ایران فراموش نشده است.

وی اضافه کرد: نگاه به آمریکا و اینکه فکر کنیم این دولت و دولت‌های دیگر غربی کلید نجات ما هستند نگاهی خطا آمیز است، زیرا آمریکا طی چند‌ سال ثابت کرده که خیانتکار است.

این مسئول بیان داشت: دعوت از ایران برای شرکت در کنفرانس ژنو2 و پس‌ گرفتن آن دعوت چیزی از اعتبار ایران کم نکرد، زیرا ما نیازی به این دعوت‌ها نداریم.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: آنها به دستاوردهای خود نگاه کنند و ببینند از آن همه خیانت و خونریزی و خودکامگی امروز به کجا رسیده‌اند، نمونه بارز آن در سوریه است که به جایی نرسیدند و تکفیری‌ها امروز در عراق چه می‌کنند.

وی، وحدت را لازمه موفقیت جهان اسلام دانست و متذکر شد: باید هر چه بیشتر روی مشترکات خود وحدت ایجاد کنیم و اگر حنجره‌ای برای اختلاف گشوده شد، بدانیم آن نطق شیطان است و از آن پرهیز کنیم.

رمضانی‌پور به آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه برادران در بهمن ماه اشاره و خاطر ‌نشان کرد: یکی از نیازهای ضروری جامعه داشتن مبلغ کارآمد است و باید برای رفع این نیاز زیر‌ساخت‌ها را برای تعلیم آنها فراهم کنیم.

انتهای پیام/80016/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول