اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان:

پس‌گیری دعوت ایران به ژنو 2 نشان از هراس غرب است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان گفت: پس‌گیری دعوت ایران از سوی دبیر کل سازمان ملل برای شرکت در کنفرانس (ژنو 2) تحت فشار آل‌سعود و آمریکا در کمتر از یک روز نشان از هراس آنها از نفوذ ایران است.

پس‌گیری دعوت ایران به ژنو 2 نشان از هراس غرب است

حجت‌الاسلام علی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون آغاز تعلیق غنی‌سازی اورانیوم 20 درصد و آغاز روند اجرای توافقات ایران با گروه 1+5 اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به توافق انجام‌شده بین ایران و گروه 1+5 باید فقط صبر و حوصله کرد، چرا که گذر زمان بهترین قاضی برای سنجش میزان صداقت غربی‌ها در اجرای تعهدات فی مابین است.

وی با بیان اینکه از منظر آمریکا و غرب، ایران حتی نباید یک سانتریفیوژ داشته باشد و یا به گفته اوباما، آنها دوست ندارند که حتی یک پیچ هم از فناوری هسته‌ای در ایران باقی بماند، گفت: راه پیشرفت علمی هسته‌ای ایران باید ادامه پیدا کند.

تقوی با اشاره به پس‌گیری دعوت ایران از سوی دبیر کل سازمان ملل برای شرکت در کنفرانس (ژنو 2) افزود: این حرکت بان کی مون تحت فشار آل سعود و آمریکا در کمتر از یک روز نشان از وجود قدرت و نفوذ زیاد ایران در منطقه است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان اذعان کرد: حضور معنوی ایران در منطقه بالا است و غربی‌ها به خوبی به این موضوع اشراف دارند و کارشکنی‌ها در همین راستا است.

وی در پایان اظهار کرد: آمریکایی‌ها، حامیان اسرائیل در جهان و آل سعود به خیال خود با تحت فشار گذاشتن سازمان ملل متحد و بان کی مون برای پس‌گیری دعوتش از ایران، به دنبال کم رنگ کردن حضور و نفوذ ایران و زدن ضربه به اعتبار جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستند که هرگز موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/63030/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول