اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس:

مجلس بر روند مذاکرات نظارت دارد / بدون توجه به ژنو 2 مسیر خود را ادامه می‌دهیم

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مجلس بر روند مذاکرات نظارت دارد و مرحله به مرحله آن را دنبال می‌کند.

مجلس بر روند مذاکرات نظارت دارد / بدون توجه به ژنو 2 مسیر خود را ادامه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامعلی حداد عادل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایندگان مجلس بر روند مذاکرات و توافقنامه نظارت دارند و بارها وزیر امور خارجه و معاونان این وزارتخانه به مجلس دعوت و سخنان آنان استماع شده ضمن این که روند نظارتی مجلس همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: سخنان برخی نمایندگان درباره کارت زرد به وزرای دولت به معنای تقابل با دولت نیست بلکه نمایندگان به وظیفه خود عمل می‌کنند و در تمام دولت‌ها چنین رویه‌ای وجود داشته است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نیز مانند دلسوزان انقلاب در سایر قوا، برای پیشرفت و موفقیت نظام تلاش می‌کنند.

حدادعادل در مورد توافقات ژنو نیز اظهار نظر کرد و ادامه داد: داوری و ارزیابی درباره مذاکرات هسته‌ای بسیار زود است هرچند که ما به رفتار آمریکا خوشبین نیستیم.

وی اضافه کرد: باید قدری زمان بگذرد تا نتیجه‌گیری کنیم و ببینیم که آیا تعهدات طرف مقابل اجرا می‌شود یا مانند زمان تعلیق خودخواسته بدقولی می‌کنند.

بدون توجه به ژنو 2 مسیر خود را ادامه می‌دهیم

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین در مورد عدم حضور ایران در ژنو 2، گفت: ایران کشوری تعیین کننده در منطقه است و نظر خود را در مورد سوریه تغییر نمی‌دهد.

حدادعادل بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران ادامه مسیر درست خود را بر حضور در کنفرانس ژنو ترجیح می‌دهد.

وی عنوان تصریح کرد: حضور و یا عدم حضور ما در این کنفرانس در تشخیص جمهوری اسلامی در مورد سوریه تاثیر ندارد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به لزوم همگرایی بیشتر اصولگرایان مجلس گفت: همگرایی در عمل بیشتر شده و این دو فراکسیون اصولگرا همگرایی بیشتری خواهند داشت.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در بخش دیگری از سخنان خود درباره مسائل فرهنگی و هنری به اظهار نظر پرداخت و اضافه کرد: برگزاری برنامه‌هایی مانند جشنواره فجر باعث می‌شود که نسل بعد از انقلاب احساس غریبی با انقلاب نداشته باشند.

این نماینده مجلس در پایان متذکر شد: این جشنواره یک یادآوری مفید است برای اینکه حادثه تاریخی انقلاب فراموش نشود و به نسل جدید انتقال یابد.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول