اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت و سلامت همدان مطرح کرد

بی‌توجهی اداره نوسازی مدارس در ایجاد فضای سبز

رئیس اداره بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: با وجود اینکه ایجاد فضای سبز در مدارس به عهده اداره نوسازی مدارس است اما این اداره تعهدی در ساخت فضای سبز در مدارس ندارد.

بی‌توجهی اداره نوسازی مدارس در ایجاد فضای سبز

علی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برنامه‌های هفته هوای پاک با مشارکت محیط ریست و آموزش و پرورش در مدارس در حال اجراست، افزود: شعار این هفته «انرژی پاک، مسئولیت اجتماعی و آسمان آبی» است.

وی گفت: در راستای شعار این هفته، دانش‌آموزان از سنین ابتدایی با مسائل و مباحث محیطی و عوامل مشکل‌ساز در حفاظت از محیط زیست آشنا می‌شوند.

رئیس اداره بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش همدان افزود: امسال نبود اعتبارات مانع از تهیه و چاپ بروشور و دفترچه با آرم هوای پاک برای استفاده دانش‌آموزان شد. 

وی با اشاره به سرانه فضای سبز برای هر دانش‌آموز در مدارس تصریح کرد: مطابق آیین‌نامه بهداشت محیط، میزان فضای سبز به ازای هر دانش‌آموز نیم متر مربع تعریف شده است.

رضایی با بیان اینکه فضای سبز مدارس طبق استاندارد تعریف شده نیست، ابراز داشت: با وجود اینکه ایجاد فضای سبز در مدارس به عهده اداره تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس است اما این اداره تعهدی در ساخت فضای سبز در مدارس ندارد.

وی با اشاره به اثرات مثبت ایجاد فضای سبز در مدارس خاطرنشان کرد: مدیران مدارس با همکاری اولیای دانش‌آموزان می‌توانند در ایجاد فضایی سبز و شاداب مشارکت دهند.

رئیس اداره بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش گفت: فضای سبز در مدارس به شادابی و نشاط دانش‌آموزان کمک کرده و باعث می‌شود تا دانش‌آموزان با علاقه بیشتری در این فضا حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول