اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایانه‌های نفتی خارگ خبر داد

ایجاد 106 هکتار فضای سبز در خارگ توسط پایانه‌های نفتی

رئیس پایانه‌های نفتی خارگ از ایجاد 106 هکتار فضای سبز در خارگ توسط پایانه‌های نفتی خبر داد.

ایجاد 106 هکتار فضای سبز در خارگ توسط پایانه‌های نفتی

عباس اسدروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: حضور محیط زیست در خارگ می‌تواند به گسترش صنایع نیز کمک کند و به عنوان یک ضرورت اساسی و قابل لمس محسوب می‌شود و همگان باید در راستای حفظ محیط زیست تدابیری بیاندیشند.

وی عنوان کرد: شاید اهمیت حفظ محیط زیست تا سال‌های گذشته برای مردم قابل درک نبود و به عنوان یک ضرورت محیطی به آن نگاه نمی‌شد اما با آلودگی‌هایی که بخصوص در کلانشهرها به وجود آمد و مشکلات و بیماری‌های ناشی از آن که هزینه بسیاری را هم به بار آورده است، این قضیه به حمدالله جدی گرفته شده است.

رئیس پایانه‌های نفتی خارگ خاطر نشان کرد: ما در شرکت پایانه‌های نفتی خارگ مبادرت به بهسازی فضای زیست محیطی با ایجاد 106 هکتار فضای سبز در خارگ کردیم و واحد ایمنی ما نیز با الگوسازی رویکردهای اجرایی، اقدامات بزرگی در این زمینه انجام داده است.

وی تصریح کرد: الزامات ایمنی را با توجه به اهمیت کار افزایش داده‌ایم و دستگاه پایش آلاینده‌های محیطی را در منطقه صنعتی و مسکونی خود نصب کرده‌ایم که در حال فعالیت هستند.

اسدروز اشاره داشت: ما در همین راستا زمینی را برای توسعه فضای سبز در اختیار عملیات عمومی قرار دادیم و علاوه بر آن یک قایق منحصر به فرد در زمینه ضایعات نفتی خریداری کردیم که تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای بر روی آن نصب شده است و برای مخازن خود، دستگاه‌هایی را خریداری کرده‌ایم که روغن‌های صنعتی استفاده شده را تصفیه می‌کنند و خطوط لوله‌ای را که ما را تهدید می‌کرد تعویض کردیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در سال گذشته جایزه محیط سبز را دریافت کرده‌ایم و در مدیریت پسماند نیز دستگاه‌های مبارزه با آلودگی‌های نفتی را خریداری کرده‌ایم و طرح مقابله با آلودگی‌های دریایی را نیز به اجرا در آورده‌ایم و علاوه بر این موارد نقاط حساس و آسیب پذیر را مشخص کرده‌ایم که برای مهارت آلودگی‌های نفتی به تایید اداره بنادر و دریانوردی استان نیز رسیده است و طرح بسیار جامعی برای مقابله با پساب‌های خانگی و صنعتی ما که به دریا می‌ریزد ریخته شده است که در آینده‌ای نزدیک به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/66006/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول