اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سرایان خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته هوای پاک در سرایان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان از برگزاری مسابقات ورزشی این شهرستان به مناسبت هفته هوای پاک خبر داد و گفت: تعداد 323 ورزشکار در مسابقات شطرنج و همایش دوچرخه‌سواری شرکت کردند.

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته هوای پاک در سرایان

امین لطفیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته پاک و ورزش یک دوره مسابقات شطرنج و همایش دوچرخه‌سواری در شهرستان سرایان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تعداد 323 ورزشکار با یکدیگر رقابت کردند.

حاج محمدی و پاسبان بر سکوی قهرمانی مسابقات شطرنج آیسک

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان به برگزاری مسابقات شطرنج در شهر آیسک این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در مسابقات شطرنج 323 ورزشکار دختر و پسر در رده‌های سنی 12 و 16 و 17 سال در هفت دور به روش سوئیسی باهم رقابت کردند.

لطفیان اذعان داشت: در مسابقات شطرنج بخش آقایان علیرضا حاج‌محمدی بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی خدمتی نایب قهرمان شد و مهدی محمدزاده رتبه سوم را کسب کرد و در بخش بانوان سعیده پاسبان قهرمان شد، فهیمه طاهرزاده در جایگاه سوم ایستاد و مریم محمدزاده رتبه سوم را کسب کرد.

در همایش هوای پاک سرایان 300 دوچرخه‌سوار رکاب زدند

وی با بیان اینکه همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته هوای‌ پاک در شهر سرایان برگزار شد، خاطرنشان کرد: این همایش با همکاری اداره محیط زیست و هیئت دوچرخه‌سواری برگزار شد و در این همایش تعداد ‌300 دوچرخه‌سوار مسیر پنج کیلومتری اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان را تا گلزار شهدا رکاب زدند و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول