اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تولید بیش از 56 هزار تن گوشت در چهارمحال و بختیاری

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال بیش از 56 هزار تن گوشت در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود.

تولید بیش از 56 هزار تن گوشت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، برزو هیبتیان ظهر امروز در نشست مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این میزان تولید 35 هزار تن گوشت قرمز و 21 هزار و 500 تن گوشت سفید مرغ است.

وی با اشاره به تولید 30 هزار تن گوشت قرمز در چهارمحال و بختیاری در سال گذشته گفت: این میزان تولید، هزار تن بیشتر از پیش بینی های صورت گرفته در برنامه پنجم توسعه براساس تعهد سال 1391 بوده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به تولید 30 هزار تن گوشت قرمز در 10 ماهه امسال در چهارمحال و بختیاری اشاره و تأکید کرد: تا پایان امسال این میزان تولید به 35 هزار تن می رسد.

هیبتیان افزود: اکنون چهارمحال و بختیاری سه و نیم درصد گوشت قرمز کشور را تولید و روانه بازار مصرف می کند.

هیبتیان به تولید 19 هزار تن گوشت سفید مرغ در استان در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این میزان تولید نیز هزار تن بیشتر از پیش بینی برنامه پنجم توسعه در این سال بوده است.

وی با اشاره به تولید 18 هزار تن گوشت سفید مرغ از ابتدای امسال تاکنون در چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال این میزان تولید به 21 هزار و 500 تن می رسد.

هیبتیان خاطرنشان کرد: اکنون چهارمحال و بختیاری یک و دو دهم درصد گوشت سفید مرغ کشور را تولید و روانه بازار مصرف می کند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از تولید 2 هزار و 500 تن تخم مرغ در استان در سال 1391 خبر داد و افزود: در 10 ماهه امسال نیز 2 هزار و 400 تن تخم مرغ تولید و روانه بازار مصرف شده است.

هیبتیان پیش بینی کرد: تا پایان سال 400 تن تخم مرغ دیگر در چهارمحال و بختیاری تولید و مجموع تخم مرغ تولیدی امسال استان 2 هزار و 800 تن می رسد. 

انتهای پیام/68003/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول