اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 14 رأی

فرهاد میمنت‌آبادی در ریاست هیئت کونگ‌فو کردستان ابقا شد

فرهاد میمنت‌آبادی رئیس قبلی و سرپرست هیئت کونگ‌فو کردستان با کسب 14 رأی از مجموع 19 رأی مأخوذه برای چهار سال دیگر در سمت خود ماندگار شد.

فرهاد میمنت‌آبادی در ریاست هیئت کونگ‌فو کردستان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو کردستان ظهر امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان و با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد.

در این انتخابات که با حاشیه‌هایی نیز همراه بود 3 نامزد به نام‌های محمدعلی زارعی، کوروش خضری و فرهاد میمنت‌آبادی رئیس 4 سال گذشته هیئت به رقابت با یکدیگر پرداختند.

پس از انجام رأی‌گیری توسط اعضای حاضر در مجمع در نهایت فرهاد میمنت‌آبادی با کسب 14 رأی موفق شد یک بار دیگر ریاست هیئت کونگ‌فو کردستان را به دست آورد، ضمن آنکه کوروش خضری 5 رأی و محمدعلی زارعی نیز بدون کسب حتی یک رأی از تصدی این سمت بازماندند. 

در این جلسه میمنت‌آبادی نامزد پیروز انتخابات با اشاره به عملکرد خود طی 4 سال گذشته گفت: پیش از شروع به کار من مسابقات و هیچ خبری از این رشته ورزشی در رسانه ملی بازتاب نمی‌یافت.

وی افزود: با این توجیه که کونگ‌فو در سیستم آموزشی کشور قرار نداشت و جزو رشته‌های موجود در المپیک نیز نبود مسابقات این ورزش توسط صدا و سیما پوشش داده نمی‌شد.

رئیس جدید هیئت کونگ‌فو کردستان نخستین اقدام خود طی دوره قبلی را مجاب کردن مسئولان رسانه ملی به طرح نام و پخش تصویر این رشته ورزشی عنوان کرد.

میمنت‌آبادی با اشاره به میزبانی استان در 5 دوره رقابت‌های کشوری این رشته خاطرنشان کرد: در کردستان حامی مالی بی‌مفهوم است.

وی افزود: از سوی فدراسیون حتی یک ریال نیز به ما پرداخت نشد اما با این وجود در شهرستان‌های سقز، مریوان و بانه مسابقات قهرمانی کشور کونگ‌فو را برگزار کردیم.

ایجاد رشته دانشگاهی کونگ‌فو

رئیس جدید هیئت کونگ‌فو کردستان با اشاره به اینکه در 4 سال گذشته به عنوان هیئت برتر ورزشی استان شناخته شدیم گفت: این مهم با مدیریت رؤسای قبلی و تلاش دست‌اندرکاران فعلی رقم خورد.

میمنت‌آبادی افزود: میزبانی رقابت‌های المپیاد ایرانیان با حضور یک هزار و 200 نفر و با هزینه 72 میلیون تومانی یکی از اقدامات اساسی هیئت گذشته کونگ‌فو بود.

وی در خصوص برنامه‌های آینده خود اظهار کرد: تقویت و توجه به توان حرفه‌ای داوران و مربیان، ایجاد رشته تحصیلی کونگ‌فو در کردستان، توجه به باشگاه‌ها، ایجاد خانه کونگ‌فو، راه‌اندازی خانه پیشکسوتان و تجلیل از دست‌اندرکاران این ورزش از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آینده هیئت است.

رئیس جدید هیئت کونگ‌فو کردستان تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی این ورزش با توجه به اینکه بخش زیادی از ورزشکاران این رشته از مناطق حاشیه شهر هستند می‌تواند از گسترش ناهنجاری‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/79012/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول