اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت کونگ‌فو بانوان همدان خبر داد

درخشش بانوان کونگ‌فوکار همدانی/ کسب 37 مدال رنگارنگ

نائب رئیس هیئت کونگ‌فو بانوان استان همدان از کسب 37 مدال رنگارنگ توسط بانوان کونگ‌فوکار همدانی خبر داد.

درخشش بانوان کونگ‌فوکار همدانی/ کسب 37 مدال رنگارنگ

پری عباداللهی امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملکرد ورزش کونگ‌فو بانوان استان همدان، اظهار داشت: با ورود ورزش کونگ‌فو به استان، بانوان ورزشکار همدانی در آن به فعالیت پرداخته‌ و در رده‌های سنی مختلف مدال‌های رنگارنگی را کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به کسب مدال‌های مختلف توسط بانوان کونگ‌فوکار، خاطرنشان کرد: بانوان همدانی در رده سنی بزرگسال بیشترین مدال را کسب کرده و توانسته‌اند از سال 82 تا 89، 33 مدال را به دست آورند.

نائب رئیس هیئت کونگ‌فو بانوان همدان از فعالیت بیش از یک‌هزار بانو در این عرصه ورزشی خبر داد و افزود: شهرستان همدان قریب به 400 کونگ‌فوکار بانو در رده‌های سنی مختلف دارد.

وی اضافه کرد: بانوان کونگ‌فوکار همدانی در رده سنی جوانان نیز به وجود تأخیر در آغاز فعالیت خود توانسته‌اند چهار مدال به رنگ‌های مختلف کسب کنند.

عباداللهی از انتخاب بانوان فعال در این عرصه در تیم ملی بزرگسالان طی چهار دوره خبر داد و افزود: دو بانوی کونگ‌فوکار دارنده مقام جهانی در این رشته هستند.

وی از شرکت بانوان کونگ‌فوکار همدانی در لیگ برتر بزرگسالان طی چهار سال متوالی خبر داد و اضافه کرد: بانوان همدانی با شرکت در لیگ برتر توانسته‌اند طی دو سال به مقام نایب قهرمانی و دو سال نیز به مقام سومی برسند.

نائب رئیس هیئت کونگ‌فو بانوان همدان سرمایه‌گذاری و پرداختن به رده‌های سنی پائین‌تر را در درخشش ورزشکاران مهم دانست و تأکید کرد: بانوان جوان با فعالیت گسترده توانسته‌اند به نتایج ارزشمندی در رده سنی بزرگسالان برسند.

وی از وجود 6 کلاس کونگ‌فو مخصوص بانوان برای رده‌‌های سنی مختلف در شهرستان خبر داد و بیان داشت: علاقه‌مندان در شهرستان‌های اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، ملایر، رزن و بهار نیز به فعالیت در این ورزش می‌پردازند.

عباداللهی با اشاره به داشتن کمربند‌های مختلف در ورزش کونگ‌فو، عنوان کرد: بانوان کونگ‌فوکار با ابتدائی‌ترین اعمال ورزش کونگ‌فو موفق به اخذ کمربند سفید شده‌اند تا بتوانند با آموزش تکنیک‌های مختلف کمربند‌های سبز، قهوه‌ای و مشکی را نیز نصیب خود کنند.

وی، لازمه داشتن کمربند مشکی را داشتن تکنیک‌های مختلف دانست و افزود: دارنده کمربند مشکی در ورزش کونگ‌فو 77 هزار مهارت را کسب خواهد کرد.

نائب رئیس هیئت کونگ‌فو بانوان استان همدان با اشاره به مسابقات استانی در ورزش کونگ‌فوی بانوان، افزود: مسابقات استانی در چهار رده سنی مختلف طی دو ماه یک‌ بار و طی مراسمات مختلف برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: لیگ استانی با فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان از امتحانات با استقبال بیشتری مواجه می‌شود که در آن سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به فعالیت می‌پردازند.

عباداللهی از کسب مقام چهارمی بانوان کونگ‌فوکار همدانی در رده سنی بزرگسال در مسابقات کشوری طی شهریور امسال خبر داد و اذعان داشت: با برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری بزرگسالان استان‌های فارس، لرستان، اراک به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.

وی از برگزاری مسابقات کشوری در رده سنی نوجوانان و جوانان در ماه‌های اخیر خبر داد و یادآور شد: احتمال برگزاری مسابقات کشوری در رده سنی جوانان نیز طی بهمن ماه خواهد بود.

نائب رئیس هیئت کونگ‌فو بانوان همدان در پایان با اشاره به رضایتمندی از وجود باشگا‌ه‌های مختلف در راستای تمرینات بانوان کونگ‌فوکار همدانی، افزود: به جز مشکلات مالی، مشکل دیگری در ورزش کونگ‌فو بانوان وجود ندارد و آنها در سالن‌های مختلف به تمرین ورزش خود می‌پردازند.

انتهای پیام/89026/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول