اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کونگ‌فو خواستار شد

واگذاری سالن به منظور ایجاد خانه کونگ‌فو کردستان

رئیس فدراسیون کونگ‌فو از مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواست در اجرای ماده 88 سالن مناسب با نام خانه کونگ‌فو در اختیار فعالان این ورزش در سطح استان قرار بگیرد.

واگذاری سالن به منظور ایجاد خانه کونگ‌فو کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،فرهاد نیکوخصال ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو کردستان در محل اداره‌کل ورزش و جوانان این استان اظهار کرد: 45 روز از آخرین فرصت برگزاری انتخابات هیئت استان می‌گذرد و باید تاکنون این انتخابات برگزار می‌شد.

وی بیان کرد: با این تفاسیر، کارها در این مدت آنگونه که لازم بود پیش نرفته است و باید تمرکز و دقت بیشتری بر اجرای دقیق این گونه موارد در آینده صورت گیرد.

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو با بیان اینکه در حال حاضر 20 سبک در این رشته ورزشی وجود دارد، افزود: در این فدراسیون همه سبک‌ها حرف زیادی برای گفتن دارند.

نیکوخصال علاقه‌مندان فراوان این ورزش در سطح شهرستان‌های استان کردستان را یک فرصت و مزیت بزرگ برای این رشته دانست و گفت: این موضوع فرصتی برای کردستان است.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل این گرایش به ورزش کونگ‌فو سهل‌الوصول بودن پرداختن به آن است و اینکه این رشته نیاز به امکانات آنچنانی برای فعالیت ندارد.

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و تعیین مسیر در این ورزش خاطرنشان کرد: تکریم پیشکسوتان و فعالان این عرصه از دیگر نکاتی است که باید مدنظر رئیس آینده هیئت استان قرار بگیرد.

نیکوخصال با تأکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های پیدا و پنهان به خوبی استفاده شود تصریح کرد: هم خود اداره‌کل ورزش و جوانان و هم فدراسیون باید در این زمینه یار و یاور هیئت استان باشند.

وی اظهار کرد: فدراسیون کونگ‌فو تا جایی که در توان دارد برای رشد و پیشرفت این ورزش در سطح استان عمل خواهد کرد و قول همه‌گونه همکاری را به این منظور می‌دهیم.

سرپرست فدراسیون کونگ‌فو با اشاره به نیاز توسعه این رشته از مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خواست در اجرای ماده 88 سالن مناسب با نام خانه کونگ‌فو در اختیار فعالان این ورزش در سطح استان قرار بگیرد.

نیکوخصال با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون اظهار کرد: پس از مشخص شدن رئیس آینده فدراسیون، مسابقات این رشته ورزشی نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر ورزشکاران کونگ‌فو از شرایط و بسترهای مناسب برای پرداختن به این رشته فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول