اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کونگ‌فو کردستان خبر داد

دوم بهمن زمان برگزاری انتخابات ریاست هیئت کونگ‌فو

دبیر هیئت کونگ‌فو کردستان از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت به منظور انتخاب رئیس آینده در روز دوم بهمن ماه خبر داد.

دوم بهمن زمان برگزاری انتخابات ریاست هیئت کونگ‌فو

باقر محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سه نفر برای حضور در انتخابات ریاست هیئت کونگ‌فو استان کردستان اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: پس از اتمام دوره ریاست فرهاد میمنت‌آبادی در این سمت، وی مجددا نامزد احراز این پست شده است و در کنار وی محمدعلی زارعی و کورش خضری نیز خود را نامزد کرده‌اند.

‌دبیر هیئت کونگ‌فو کردستان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر علت عدم ورود پیشکسوتان و قهرمانان رشته کونگ‌فو برای بر عهده گرفتن ریاست هیئت گفت: متأسفانه تحصیلات بیشتر اعضای این هیئت در حد پایینی است.

محمدی افزود: با توجه به اینکه حداقل تحصیلات مورد نیاز برای ریاست هیئت‌های ورزشی فوق‌دیپلم اعلام شده است و بنا به سطح تحصیلاتی پائین اعضا، افرادی از خانواده کونگ‌فو نتوانستند برای این سمت نامزد شوند.

وی با دفاع از اقدامات انجام شده طی 4 سال گذشته اظهار کرد: در این مدت میزبانی چندین رقابت قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف را بر عهده داشتیم.

‌دبیر هیئت کونگ‌فو کردستان با اذعان به مشکلات مالی این هیئت خاطرنشان کرد: در سال 92 در حدود یک میلیون تومان بودجه داشتیم که این مبلغ به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای این ورزش نخواهد بود.

محمدی در خصوص اسپانسر کونگ‌فو کردستان اظهار کرد: خانواده یکی از پیشکسوتان عرصه ورزش و برخی افراد بازاری آن هم به واسطه رفاقتی که با رئیس هیئت داشتند، تنها حامیان مالی ما در این مدت بوده‌اند.

وی یکی از بزرگترین افتخارات کونگ‌فو‌کاران کردستانی در سطح ایران را کسب عنوان نخست در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان مراغه در بخش تیمی و انفرادی عناون کرد.

‌دبیر هیئت کونگ‌فو کردستان در خصوص برنامه‌ها و مسابقات آینده کونگ‌فو اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون درگیر برگزاری انتخابات است و 16 نفر برای تصدی ریاست فدراسیون کونگ‌فو ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدی افزود: سرپرست فعلی فدراسیون نیز اعلام کرده است تا زمانی که انتخابات برگزار و رئیس آینده فدراسیون مشخص نشود هیچ مسابقه‌ای در دستور کار نخواهد بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در مجمع انتخاباتی هیئت کونگ‌فو کردستان بهترین فرد برای احراز سمت ریاست انتخاب شود تا مسیر ترقی این ورزش در سطح استان هموارتر شود.

انتهای پیام/79012/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول