اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمان

برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه به استان کرمان اعلام شد.

برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان را به کرمان اعلام کرد و بر این اساس محمود گودرزی روز پنجشنبه سوم بهمن ماه ساعت 9 و 45 دقیقه در فرودگاه کرمان مورد استقبال مسئولان استان و اهالی جامعه ورزش قرار می‌گیرد.

بر این اساس گودرزی سپس راهی مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر کرمان می‌شود تا در بازدید وی از این مجموعه علاوه بر افتتاح مجموعه ورزشی جانبازان از مجموعه‌های در دست ساخت زورخانه بین‌المللی، پیست دوچرخه‌سواری، سالن 6 هزار نفری، استخر شنا، چمن مصنوعی فوتبال و سالن فجر بازدید کند.

برنامه دیگر وزیر ورزش و جوانان تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس است، گودرزی ساعت 11 و 30 دقیقه راهی مزار شهدای گمنام در موزه دفاع مقدس می‌شود تا پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا راهی استانداری کرمان شده و در جلسه‌ای با حضور مسئولان ارشد استان به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل ورزش دیار کریمان بپردازد.

در یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه دیدار وی با رؤسا و مسئولان هیئت‌های ورزشی استان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان اعلام شده است و با پایان این برنامه روز نخست سفر وزیر ورزش و جوانان در شهر کرمان خاتمه می‌یابد و وی راهی شهرستان سیرجان می‌شود تا در نشستی با مسئولان این شهرستان شرکت کند.

گودرزی جمعه چهارم بهمن ماه در سیرجان افتتاح طرح‌های ورزشی همچون استخر شنا، سالن‌های کشتی و ژیمناستیک گل‌گهر سیرجان را در پیش رو دارد و پس از آن برای بازدید از ورزشگاه جهان پهلوان تختی و افتتاح یک زمین چمن مصنوعی راهی این ورزشگاه در شهر سیرجان می‌شود.

پس از پایان این برنامه‌ها، محمود گودرزی از یک سالن ورزشی در محمودآباد بازدید می‌کند و به این ترتیب برنامه‌های سفر دو روزه وی به استان کرمان به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/80011/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول