اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان ورزش و جوانان همدان خواستار شد

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در فضاهای ورزشی در همدان

معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان همدان خواستار راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در فضاهای ورزشی شد و گفت: جوانان در این فضاها می‌توانند از وقت خود بهترین بهره را با وجود ایستگاه‌های کتاب ببرند.

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در فضاهای ورزشی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با دبیران سازمان‌های مردم نهاد و بازدید از کتابخانه‌ مرکزی همدان اظهار داشت: در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران در زمینه میزان مطالعه مشکلات بسیاری وجود دارد که این مشکلات باید حل شود.

وی افزود: با وجود زیاد بودن کتاب در کتابخانه‌های عمومی، اما ضعف در مطالعه و کتابخوانی داریم که برای رسیدن به افق نیاز به کارهای بسیاری است.

معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان همدان تصریح کرد: یک سوم جمعیت شهرستان همدان را جوانان تشکیل می‌دهند و فرهنگ کتابخوانی را باید به سنین زیر 14 سال کشاند.

وی افزود: سازمان ورزش و جوانان می‌تواند همکاری بسیار خوبی در زمینه افزایش سرانه مطالعه داشته باشد.

ربانی‌مهر اذعان داشت: در جامعه ما فرهنگ مظلوم واقع شده که امیدواریم در دولت تدبیر و امید قدم‌هایی برای رفع مظلومیت فرهنگ برداشته شود.

وی از راه‌اندازی کتابخانه‌ای در اداره کل سازمان ورزش و جوانان خبر داد و ابراز امیدواری کرد اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همکاری‌های لازم را داشته باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان سازمان ورزش و جوانان همدان خواستار راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در فضاهای ورزشی شد و بیان کرد: جوانان در این فضاها می‌توانند از وقت خود بهترین بهره را با وجود ایستگاه‌های کتاب ببرند.

وی با بیان اینکه فرهنگسازی در امر کتاب و کتابخوانی باید از مدارس آغاز شود، گفت: یکی از این برنامه‌ها نمایشگاه‌های کتاب است که مورد استقبال بسیار خوبی قرار می‌گیرد.

ربانی‌مهر با بیان اینکه انجام کار فرهنگی در همدان دارای مشکلات خاصی است، ادامه داد: فرهنگ‌سازی در استان در بسیاری از زمینه‌ها دارای ناهنجاری‌های بسیاری است.

وی گفت: فضای همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های همدان بسیار کمرنگ است و در این امر باید تلاش‌های بسیاری شود.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول