اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

شورای ورزش در شهرستان دیواندره تشکیل شد

به منظور بررسی مشکلات حوزه ورزش و برای نخستین بار شورای ورزش شهرستان دیواندره تشکیل شد.

شورای ورزش در شهرستان دیواندره تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیواندره، معاون فرماندار دیواندره بعد از ظهر امروز در این جلسه که پیشکسوتان ورزش و رؤسای هیئت‌های ورزشی دیواندره حضور داشتند، گفت: خوشبختانه به رغم برخی کاستی‌ها در حوزه ورزش، این شهرستان با استعدادهای بالقوه در رشته‌های ورزشی مختلف توانسته است با افتخارآفرینی جوانان این منطقه در مسابقات کشوری و آسیایی رشد بی‌نظیری داشته باشد.

فریبرز اولیایی مشارکت و حمایت مردم از ورزش شهرستان را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: جذب و بهره‌گیری از خدمات داوطلبانه مردم و حمایت و مشارکت بخش خصوصی می‌تواند ورزش دیواندره را به سمت آینده‌ای بهتر هدایت کند.

وی هدف از تشکیل شورای ورزش را هماهنگی و تعامل بین هیئت‌ها و شناسایی و تامین نیازهای ورزشی عنوان کرد و افزود: جذب راهکارهایی برای بهتر شدن ورزش شهرستان و بسترسازی مناسب برای ورزشکاران از اهداف دیگر تشکیل شورای ورزش است.

اولیایی تصریح کرد: شورای ورزش تقویت ورزش شهرستان را در رأس برنامه‌ها قرار دهد و جلسات آن را به بررسی مشکلات ورزش و راهکارهای توسعه آن، همکاری با همه نهادها و جذب مردم، خیرین و بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش و نهادینه کردن آن به عنوان فرهنگ عمومی در سطح جامعه اختصاص دهد.

در ادامه هر یک از حاضرین جلسه نظریات و پیشنهادات خود را برای پیشبرد اهداف این شورا را مطرح و در مورد تقویت ورزش شهرستان مطالبی را بیان کردند.

در پایان جلسه با اکثریت آرای حاضرین، خانم سیران شناوری و آقایان حسن آقازاده و کاظم عظیمی به عنوان اعضای شورای ورزش دیواندره و آقایان ناصر بحری رئیس اداره تعاون روستایی و هژیر علوی عضو شورای اسلامی دیواندره به عنوان بازرس انتخاب شدند.

انتهای پیام/79002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول