اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان آرین‌شهر خبر داد

برگزاری نخستین آزمون شناسایی استعدادهای ورزشی در آرین‌شهر

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان آرین‌شهر از برگزاری نخستین آزمون استعدادیابی نوجوانان فوتبالیست این شهر خبر داد و گفت: در این آزمون 168 ورزشکار شرکت کردند.

برگزاری نخستین آزمون شناسایی استعدادهای ورزشی در آرین‌شهر

اسماعیل قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی نخستین آزمون استعدادیابی نوجوانان فوتبالیست آرین‌شهر برگزار شد.

وی ابراز داشت: این آزمون با همکاری نمایندگی ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش آرین‌شهر زیر نظر سه نماینده از هیئت فوتبال خراسان جنوبی انجام شد.

شرکت 168 فوتبالیست در نخستین آزمون استعدادیابی و قبولی 60 نفر

مسئول نمایندگی ورزش و جوانان آرین‌شهر اذعان داشت: در نخستین آزمون استعدادیابی فوتبالیست‌های آرین‌شهر که در سالن ورزش آدینه این شهر برگزار شد تعداد 168 نوجوان پسر 8 تا 14 سال از مدارس آرین‌شهر شرکت کردند که 60 نفر در این آزمون نمره قبولی را گرفتند.

قاسمی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با دهیاران بخش سده آرین‌شهر درصدد هستیم در دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین طرح استعدادیابی والیبالیست‌های رده سنی 14 تا 20 سال را در این شهر برگزار کنیم.

این مسئول یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی رژه موتوری و دوچرخه‌سواری در روز 12 بهمن صورت می‌گیرد و همچنین مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، شطرنج، کاراته و جشنواره ورزشی جام فجر در دو بخش بانوان و آقایان با حضور 324 ورزشکار در آرین‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول