اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

برگزاری 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر آبپخش

شهردار آبپخش از برگزاری 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر آبپخش خبر داد.

برگزاری 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر آبپخش

حسین عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم تاریخ ایران اسلامی است و باید نسبت به بیان دستاوردهای این ایام اهتمام ورزیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار ارزشمند و مهمی برای مردم در سه دهه اخیر ارائه کرده و دهه فجر فرصتی مناسب برای معرفی این خدمات و آشنایی جوانان با دستاوردهای نظام است.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: امسال برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های بسیار ارزشمند و باکیفیتی تدارک دیده‌ایم که با همکاری شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه‌ها اجرایی و عملیاتی می‌شود.

عباسی از برگزاری 80 ویژه‌برنامه دهه فجر در شهر آبپخش خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در محلات مختلف آبپخش با مشارکت مردم و مسئولان اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد و تلاش می‌کنیم با عملکرد خود رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

شهردار آبپخش ابراز داشت: مهم‌ترین مشکل آبپخش در شرایط کنونی مشکلات مالی و اعتباری است و با توجه به بدهی‌های برجای مانده باید تلاش بسیار زیادی برای درآمدزایی و غلبه بر مشکلات مالی کنیم.

عباسی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در آبپخش در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر نیز به اهداف مورد نظر برسیم.

وی در پایان متذکر شد: استاندار جدید بوشهر نگاه بسیار بلندی دارد و به ویژه توجه خاصی به عمران شهری دارد و امیدوار هستیم با حمایت مدیریت ارشد استان به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول