اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری در دنیاست

نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بودجه دولتی ندارد و این در صورتی است که دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری دنیاست.

دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری در دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام تیمورعلی عسگری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نخستین اصل مدیریت اصل خدامحوری است که معرفت‌شناسی فلسفی و کلامی و... به آن نیز اشاره می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند همه ما را در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه مدیریت رصد می‌کند، افزود: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمود «عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید» و چنین تفکری نهضتی به عظمت تاریخ معاصر آفرید.

عسگری با بیان اینکه اصل دوم مدیریت هماهنگی و وحدت حول محور ولایت است، گفت: اگر مدیریت نبی اکرم(ص) را در صدر اسلام مدنظر قرار می‌دادند دنیا دچار مصیبت و گرفتاری نمی‌شد.

وی تصریح کرد: اگر بعضی‌ زیاده‌خواهی‌ها و رفتارهای افراط‌گرایانه نباشد قطعاً از اصل هماهنگی و وحدت حول محور ولایت در حوزه مدیریت به صورت عقلانی استفاده شده و نتیجه آن ایجاد تحکیم رحمت و اعتدال بین همه و گسترش ارتباط بین بلاد است.

نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه اصل سوم مدیریت را برنامه‌ریزی برای آخرت عنوان کرد و گفت: در قرآن تعبیرات تعیین‌کننده‌ای در این رابطه وجود دارد آنچنان که می‌فرماید امروز که روز قیامت است دهان‌ها مهر و موم و زبان‌ها قفل می‌شود و دست‌ها تکلم کرده و پاهای‌تان شهادت می‌دهند.

وی با عنوان اینکه در دولت گذشته اتفاق خوب در دانشگاه آزاد اسلامی بحث هیئت امنای استانی بود، افزود: در هیئت امنای استانی مسئولان استان از جمله نماینده وزارت علوم، نماینده بهداشت و درمان، دفتر نهاد رهبری، استانداری و... حضور دارند.

عسگری تصریح کرد: آنچه مسلم است این تیم تسهیل‌گرا بوده و تصدی‌گرا نیست.

نماینده پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه با اشاره به استفاده از توانمندی و تجارب علمی و مدیریتی خواهران در دانشگاه افزود: توصیه می‌کنیم در آینده نیز از این توانمندی در حوزه خواهران استفاده شود.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول