اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد

تصویب 4 دانشکده طی یک سال گذشته در دانشگاه آزاد رودهن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: با تصویب چهار دانشکده طی یک سال گذشته، تعداد دانشکده‌‏های مصوب زیرپوشش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به عدد 9 رسیده است.

تصویب 4 دانشکده طی یک سال گذشته در دانشگاه آزاد رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش امروز اظهار داشت: با تصویب چهار دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر و معماری، اقتصاد و حسابداری طی یک سال گذشته، تعداد دانشکده‌‏های مصوب در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن به عدد 9 رسیده است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سال 1362 آغاز به پذیرش دانشجو کرد و تا شهریور 1391 تعداد پنج دانشکده مصوب در واحد رودهن فعالیت می‌‏کرد؛ اما در یک سال گذشته با تصویب چهار دانشکده دیگر، تعداد دانشکده‏‌های مصوب به عدد 9 رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اضافه کرد: عملکرد شایسته دانشگاه آزاد اسلامی در همه ابعاد وجودی خود، موجب تحسین همگان شده است.

ایرانبخش گفت: عملکرد شایسته و خوب دانشگاه آزاد اسلامی در همه ابعاد علمی، فرهنگی، ورزشی و ... باعث تحسین اکثریت مردم شده است.

وی گفت: عملکرد خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن باعث شد تا این واحد دانشگاهی، رتبه نخست سرانه تولید علم در استان تهران را به خود اختصاص دهد و به ازای هر 244 نفر، یک تولید علمی داشته باشد.

ایرانبخش ادامه داد: براساس آمارهای ارائه شده از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، استان تهران در سال 1391 با 70 هزار و 327 مقاله فارسی ثبت و نمایه شده در ISC جایگاه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: این آمار حاکی از حضور موفق دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در عرصه تولید علم و انجام خدمت صادقانه به جامعه علمی ایران است.

انتهای پیام/2568/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول