اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد:

دانشگاه آزاد اسلامی گناباد قطب برق در کشور است

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: این دانشگاه با وجود آزمایشگاه‌های پیشرفته و اساتید مجرب، قطب برق در کشور است.

دانشگاه آزاد اسلامی گناباد قطب برق در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مهدی یعقوبی اول‌ریابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در حال حاضر با بیش از 56 رشته تحصیلی و 70 عضو هیئت علمی بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی این شهرستان است.

وی افزود: در دانشکده مستقل مهندسی برق این دانشگاه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته‌ای موجود است که وجود اساتید مجرب این رشته نیز سبب شده که دانشگاه آزاد اسلامی گناباد در این زمینه قطب برق در کشور باشد.

این مسئول با اشاره به امکانات این دانشگاه برای استفاده دانشجویان تصریح کرد: وجود امکانات پیشرفته در مجتمع‌های خوابگاهی پسران و دختران و مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه، اعطای وام‌ها و تسهیلات مختلف و قسطی کردن شهریه برای دانشجویان و همچنین استفاده از امکانات و اساتید برجسته علمی، آزمایشگاهی و ... از امکانات و تسهیلات اعطا شده به دانشجویان این دانشگاه است

وی ادامه داد: از آنجا که یکی از اهداف این دانشگاه افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز جامعه است، رشته دکترای مهندسی برق در آستانه تصویب نهایی قرار دارد، 2 رشته در کارشناسی ارشد مراحل نهایی خود را می گذراند و 10 رشته نیز به کمیته گسترش استان ارائه شده است.

یعقوبی در ادامه به پذیرش دانشجو در 40 رشته بدون کنکور در این دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: این دانشجویان از نیمسال دوم 92-93 پذیرش می‌شوند و از امکانات و تسهیلاتی همانند دیگر دانشجویان دانشگاه برخوردار خواهند شد.

وی گفت: داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام در این رشته‌ها می‌توانند به آدرس www.Azmoon.org مراجعه کرده و از امکانات و تسهیلات این دانشگاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول