اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش بردخون تشکیل شد

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: دبیرخانه اهلبیت (ع) در آموزش و پرورش بردخون تشکیل شد.

دبیرخانه اهل بیت(ع) در آموزش و پرورش بردخون تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی‌پناه صبح امروز در  جلسه برنامه‌ریزی دبیرخانه اهلبیت(ع) گفت: متاسفانه برخی از ائمه گمنام و ناشناخته هستند و نسل جوان شناختی از آن بزرگواران ندارند که نیاز است زندگی همه معصومین و ائمه را مطالعه کنیم و نسبت به آن شناسایی داشته باشیم.

حسینی‌پناه افزود: براساس تصمیم اداره کل آموزش و پرورش هر یک از شهرستان‌ها و مناطق موظف به تشکیل دبیرخانه‌ای برای برنامه‌ریزی شناخت سیره و شیوه زندگی ائمه شده‌اند و بردخون نیز در زمینه حضرت امام موسی کاظم(ع)برنامه‌هایی خواهد داشت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته منطقه ما به نام امام موسی کاظم(ع) نامگذاری شده است که در همین زمینه اقداماتی نظیر تشکیل دبیرخانه، ایجاد وبلاگ دبیرخانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی برای معرفی امام کاظم و استفاده از فضای مجازی برای توسعه و گسترش فرهنگ انسان ساز عترت در منطقه اجرا می‌شود.

حیدر مغدانی افزود: اهداف این طرح گسترش فرهنگ و زمینه سازی التزام عملی به ارزش‌های اخلاقی و رفتاری با الگو از ائمه، تبلیغ و توسعه و تحکیم اصول و مبانی دینی، ایجاد عشق و علاقه به اهلبیت (ع)، توسعه و تعمیق بصیرت در مناسبت‌های ولایی، آشنایی کامل و دقیق دانش آموزان و شناخت ابعاد زندگی اهلبیت(ع) است.

وی اضافه کرد: برای اجرایی کردن این طرح می‌توان از ظرفیت حوزه‌های علمیه و نهادهای فرهنگی برای انتقال معارف دینی، اعزام فضلا و صاحبنظران به مدارس، تشکیل هیئت‌های مذهبی در مدارس، ادارات و همکاری و مشارکت مدارس با مساجد و حسینیه‌ها در مناسبت‌های مذهبی و ولایی بهره برد.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول