اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش خارگ:

خارگ بیش از 40 درصد رتبه‌های برتر آموزش و پرورش استان بوشهر را کسب کرد

رئیس آموزش و پرورش خارگ، از کسب بیش از 40 درصد رتبه‌های برتر آموزش و پرورش استان بوشهر، توسط فرهنگیان این اداره خبر داد.

خارگ بیش از 40 درصد رتبه‌های برتر آموزش و پرورش استان بوشهر را کسب کرد

سید مهدی کازرونی سنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: آموزش و پرورش خارگ با کسب 22 رتبه برتر در بین 50 رتبه برتر فرهنگیان استان در عملکرد گروه تکنولوژی و گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی شهرستان‌ها و مناطق در سال تحصیلی 92-91، بیش از 40 درصد رتبه‌های برتر را کسب کرد.

وی افزود: جای بسی تقدیر و تشکر دارد که این معلمین با این سختی‌ها، مشقت‌ها و کمبودها در این جزیره با شوق و انگیزه بالا، برای توسعه سطح علمی و فرهنگی جزیره خارگ می‌کوشند و به واقع ایثار می‌کنند و این نتیجه همدلی و تلاش همه همکاران در جزیره بوده است.

رئیس آموزش و پرورش خارگ خاطرنشان کرد: ما همواره بر ارتقای سطح کیفی تدریس در مدارس خارگ تاکید داشته‌ایم و خوشحالیم که همکاران محترم با تلاش فراوان خود، به این مسئله جامه عمل پوشانده‌اند.

وی افزود: در پایه اول کیمیا شمس موفق به کسب رتبه دوم استان و پروانه ابراهیمی، معصومه صادق پور و زهرا صادقی رتبه سوم را کسب کردند و در پایه دوم خدیجه لایقی، مریم جمشیدی پور، مرضیه آقاجاری و نصرت چنانی موفق به کسب رتبه سوم شدند.

کازرونی سنگی اضافه کرد: در پایه سوم خانم مریم بهزادی رتبه اول را کسب کرد و پروانه رستمی، محبوبه کوهکن، رویا و مریم بهزادی نیز موفق به کسب مقام دوم شدند. همچنین در پایه چهارم نیز خانم فاطمه رودباری رتبه اول را کسب کردند و در پایه پنجم نیز مهدی سلیمانی رتبه اول را بدست آوردند و در پایه ششم نیز سکینه دشتی‌زاده و فوزیه میرزایی رتبه دوم را کسب کردند.

وی با اشاره به تلاش مدیران آموزش و پرورش خارگ در کسب این رتبه در کنار معلمان افزود: در زمینه مدیران نیز آقای نجیب غفاری رتبه دوم را کسب کردند و سحر قربانی نیز به عنوان کارشناس رتبه اول را بدست آورد و جناب محمد فارسیمدان نیز در شاخه معاونین، موفق به کسب رتبه اول شدند و با تلاش همه دوستان و همکاران گرامی، بنده نیز به عنوان یک خادم آموزشی در این زمینه رتبه اول را در بین مدیران بدست آوردم.

رئیس آموزش و پرورش خارگ تصریح کرد: قطعاً این موفقیت انگیزه‌ای مضاعف برای تلاش ما و همکارانمان در عرصه علمی و فرهنگی این جزیره خواهد بود و با روحیه و تلاشی بیشتر در راه خدمت  به عرصه آموزش و پرورش نسل آینده کشور تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/66006/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول