اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سه سال اخیر صورت گرفت

کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش اسدآباد در سطح استان همدان

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد از کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش اسدآباد در سطح استان همدان طی سه سال اخیر خبر داد.

کسب رتبه اول شورای آموزش و پرورش اسدآباد در سطح استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، جعفر دهبانی‌بصیر ظهر امروز در مراسم زنگ مشارکت و همیاری در مدرسه شهیدخزاعی شهر اسدآباد با بیان اینکه کلمه «اسوه» سه بار در قرآن آمده که دو بار آن به پیامبر گرامی اسلام اشاره دارد، اظهار داشت: باید سیره و زندگی پیامبر(ص) را الگوی خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ما مسلمانان ایمان، زهد، تقوا، صبر و استقامت پیامبر اسلام (ص) را باید الگوی عملی خود قرار دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد مشارکت در مدارس را همه‌جانبه، داوطلبانه و آگاهانه خواند و افزود: نباید مشارکت اولیا و مردم به آموزش و پرورش تنها مالی باشد بلکه باید در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و عاطفی مشارکتی آگاهانه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تبیین برنامه‌های کلان وزارت، استانی و شهرستان، تشریح و ارائه برنامه‌ها، طرح مسائل و مشکلات خرد و کلان آموزش و پرورش از جمله فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش است.

دهبانی‌بصیر فراهم کردن شرایط حضور مسئولان از سطح کلان تا خرد، تلاش برای تغییر نگاه مسئولین به آموزش و پرورش، شفاف‌سازی و گزارش‌دهی در روند کاری، جذب هدایا و کمک‌های مردمی در مدارس، گنجاندن موضوعات کاربردی و مورد نیاز شهرستان از دیگر سیاست‌های شورای آموزش و پرورش برشمرد.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: همان‌طور که درس خواندن شما دانش‌آموزان باید آگاهانه باشد، مشارکت و همیاری در شورای آموزش پرورش نیز به صورت داوطلبانه، آگاهانه و بر اساس ارتباط متقابل صورت پذیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سال‌ جاری شورای آموزش و پرورش اسدآباد با تشکیل 10 جلسه و 114 مصوبه برگزار شده، گفت: از این تعداد مصوبه 100 مصوب اجرایی و مابقی در حال اجراست.

وی از کسب رتبه اول توسط شورای آموزش و پرورش اسدآباد در سطح استان خبر داد و گفت: در چند سال اخیر شورای آموزش و پرورش اسدآباد رتبه برتر استان را کسب کرده که این مهم حاصل تلاش و مشارکت فرهنگیان، مسئولان و اولیا دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/89008/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول