اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر؛

آموزش و پرورش در برگزاری برنامه‎های ماندگار پیشگام شود

ایام‎الله دهه فجر سند افتخارآمیز انقلاب اسلامی ملت ایران است و هر ساله این مناسبت ملی با برنامه‎ریزی کمیته‎های اجرایی دهه فجر برای برگزاری جشن‎های بزرگ مردمی انجام می‎گیرد که به رسم همیشه این برنامه‎ریزی در گلستان نیز انجام شد.

آموزش و پرورش در برگزاری برنامه‎های ماندگار پیشگام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مدیران و کارشناسان حوزه تبلیغات و اطلاع‎رسانی دستگاه‎های مختلف اجرایی گلستان امروز گردهم آمدند تا در جلسه اعضای کمیته نهادها و سازمان‎های ستاد دهه فجر استان که در استانداری گلستان برگزار شد برای هرچه باشکوه‎تر برگزار شدن ایام‎الله دهه فجر در استان همفکری و ارائه راهکار کنند.

جلسه‎ای که قرار بود با حضور طهماسبی معاون استاندار گلستان برگزار شود با سخنرانی مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان مدیریت شد و در این جلسه هر یک از مدیران روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی به ارائه سخن پرداختند تا شاید در پایان جلسه از بیانات معاون استاندار گلستان بهره‎مند شوند اما این اتفاق تا پایان مراسم حاصل نشد.

پارسا: آموزش و پرورش در برگزاری برنامه‎های ماندگار پیشگام شود

در این مراسم غلامعلی پارسا مدیر روابط عمومی فرمانداری مینودشت با بیان اینکه تاکنون برای دهه فجر کارهای فرهنگی قوی انجام نشده است، گفت: سازمان‎ها و ادارات فرهنگی استان در زمینه انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی باید جدیت بیشتری داشته باشند تا جامعه خصوصا نسل جوان با این مفاهیم ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در برگزاری جشن‎های دهه فجر خود را کنار کشیده است، اظهار داشت: آموزش و پرورش نیاز است تا برای دانش‎آموزان در این زمینه برنامه‎های مناسب ترتیب داده و پیشگام شود تا کارهای ماندگار صورت بگیرد.

پارسا با اشاره به اهمیت و بزرگداشت ایام‎الله دهه فجر پیشنهاد داد تا این ایام دهه رحمت شناخته شود و افزود: در این ایام دستگاه‎های خدمات رسان نظیر آب، برق، تلفن، گاز همکاری کنند تا این خدمات در دهه فجر مختل نشده و موجبات قطعی آنها برای مردم فراهم نشود.

مزرعی: چهار پروژه ورزشی در دهه فجر افتتاح می‎شود

ابوالفضل مزرعی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز با بیان اینکه 500 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح شهرستان‎ها پیش‎بینی شده است، اظهار داشت: 60 برنامه شاخص در سطح استان انجام می‎شود.

وی با بیان اینکه تعداد چهار پروژه در دهه فجر در حوزه ورزش افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، افزود: زمین فوتبال رامیان و پیست تارتان بندرترکمن در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

کبیر: برگزاری رخدادهای ملی و بین‎المللی دهه فجر در گلستان/ خبرگزاری‎ها رسانه ملی هستند

علی کبیر مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری رخدادهای ملی و بین‎المللی دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در سال جاری 11 برنامه برای 11 شهرستان در قالب هشت رشته فرهنگی و هنری تدوین شده است.

وی با اشاره به رویکرد برپایی برنامه شادمانه‎ها خاطرنشان کرد: مردم به اجرای شادمانه‎ها علاقمند هستند لذا این برنامه‎ها در چارچوب قوانین اسلامی انجام می‎شود.

کبیر با تاکید بر اینکه باید از انجام کارهای موازی پرهیز شود، گفت: برخی دستگاه‎ها ادعای انجام کارهای فرهنگی می‎کنند این در حالی است که رسالت همه دستگاه‎ها باید فرهنگی باشد، فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز عضوی از نظام است که با همکاری دستگاه‎های اجرایی می‎تواند در پیشبرد اهداف عالیه نظام گام‎های بلندتری بردارد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از خبرگزاری‎ها به عنوان رسانه ملی نام برد و از فعالیت‎های مهم و تاثیرگذار آنها در عرصه مجازی قدردانی کرد و ادامه داد: رسانه‎های مکتوب و مجازی با رصد رویدادها نسبت به ارائه آمار مبادرت می‎کنند شاید برخی از فعالیت‎ها از لنز دوربین صدا و سیما جا بماند اما از قلم خبرگزاری‎ها جا نمی‎ماند.

کبیر همکاری رسانه‎های استان را در برگزاری باشکوه جشن انقلاب موثر خواند و خواستار همکاری و همدلی دستگاه‎های اجرایی استان با رسانه‎ها شد.

خبرنگار خبرگزاری فارس: ظرفیت رسانه‎های مجازی در انعکاس اخبار سریع و صحیح غیرقابل اغماض است

خبرنگار خبرگزاری فارس گلستان نیز در این مراسم به نیابت از جامعه رسانه‎ای خواستار همکاری ادارات و نهادهای اجرایی استان با خبرنگاران شد و گفت: اصحاب رسانه استان انتظار دارند تا مدیران دستگاه‎های اجرایی فقط صدا و سیما را بلندگوی خود در انعکاس اخبار ندانند و در این زمینه همکاری جدی‎تری داشته باشند.

زهره رجبی با بیان اینکه ظرفیت رسانه‎های مجازی در انعکاس اخبار سریع و صحیح غیرقابل اغماض است، افزود: خبرگزاری‎ها، مطبوعات محلی و کشوری یکی از ارکان مهم اطلاع‎رسانی محسوب می‎شوند که برخی از روابط عمومی‎ها این ظرفیت را نادیده گرفته که امیدواریم با تدبیر مناسب این مشکلات مرتفع شود و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول