اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشکلات مالی فوتبال به خارگ هم سرایت کرد

صیادی: در صورت عدم حمایت امتیاز تنها تیم فوتسال خارگ را می‌فروشیم

رئیس هیأت فوتبال خارگ گفت: اگر حمایت‌ها از تیم فوتسال استقلال خارگ به عنوان تنها تیم خارگی حاضر در لیگ استان فراهم نشود، امتیاز آن را خواهیم فروخت.

صیادی: در صورت عدم حمایت امتیاز تنها تیم فوتسال خارگ را می‌فروشیم

پیمان صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار کرد: تیم فوتسال استقلال خارگ به نمایندگی از جزیره خارگ، برای نخستین‌بار و پس از تلاش‌های فراوان و همت بازیکنان به لیگ دسته اول استان راه یافت و با وجود  تمام مشکلات موجود در سال گذشته به مقام چهارم دست یافت.

وی اذعان کرد: در سال گذشته رایزنی‌های زیادی برای جذب اسپانسر صورت گرفت و با پیگیری‌های امام جمعه محترم، پتروشیمی خارگ در بازی آخر اسپانسر این تیم شد و هرچند پس از پایان مسابقات این پول به دست ما رسید، اما باز باید از حجت‌الاسلام کمالی امام جمعه محترم و مهندس شاهین مدیرعامل پتروشیمی خارگ تشکر کنم که ما را تنها نگذاشتند.

رئیس هیئت فوتبال خارگ با اشاره به برنامه آغاز مسابقات لیگ فوتسال در فصل جاری خاطر نشان کرد: به دلیل تغییر و تحول در هیئت فوتبال بوشهر، مسابقات در این فصل از 10 بهمن ماه جاری آغاز خواهد شد که ما در این دوره چهارده مسابقه خواهیم داشت که هفت مسابقه را میزبان خواهیم بود و هفت مسابقه را باید در شهرستان‌های دیگر استان مهمان باشیم.

وی تصریح کرد: ما برای تردد بازیکنانمان با توجه به اینکه در برخی از روزها شرایط جوی برای تردد کشتی مساعد نیست و نیاز هست با پرواز به خارج از خارگ اعزام شویم و علاوه بر آن برای میزبانی تیم‌های مهمان و گاهاً که شرایط خروج آن‌ها مساعد نیست، مکانی برای اسکان آن‎ها نداریم و یا با توجه به شاغل بودن تعدادی از بازیکنانمان در ادارات مختلف، نیاز هست همکاری تنگاتنگی صورت گیرد و متاسفانه در سال گذشته در برخی از این زمینه‌ها برای ما مشکلاتی فراوانی پیش آمد که عملاً دست ما را بسته بود.

صیادی با اشاره به اهمیت حضور تیم فوتسال خارگ در لیگ استان افزود: در حال حاضر تیم فوتسال استقلال خارگ تنها تیمی است که از این جزیره در مسابقات لیگ استان شرکت می‌کند و در سایر رشته‌ها نیز تیم نداریم و بنابراین تنها دلخوشی ورزشکاران، ورزش دوستان، جوانان و سایر مردم این جزیره همین تیم فوتسال استقلال است که در سال گذشته موجب شور، نشاط و شادابی جوانان شده بود.

وی عنوان کرد: این تیم تمرینات خود را از اول شهریور ماه با 14 بازیکن آغاز کرده است و یک اردوی یک روزه نیز در گناوه برپا کرده که در دو دیدار تدارکی که برگزار شده است، در هر دو پیروز بوده و جا دارد اینجا از تمام بازیکنان که همه بومی بوده و کادر فنی تیم بخصوص جناب گرگی، بهی و تاج الدینی تشکر کنم که برای آمادگی این تیم تلاش کرده‌اند اما متاسفانه باید بگوییم بجز امام جمعه محترم، و مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران که البسه تیم را اهدا کرده‌اند، تاکنون دیگر هیچکدام از مسئولان محلی توجهی به این تیم نداشته‌اند.

رئیس هیئت فوتبال خارگ با ابراز گلایه از عدم همکاری‌های لازم با تنها تیم خارگی شرکت کننده در لیگ استان گفت: انتظارات ما از شهردار و شورای شهر که خود بومی خارگ و از ورزشکاران بوده‌اند بیش از این بود و ما توقع داشتیم به مشکلات ما رسیدگی کنند اما متاسفانه تا این لحظه با وجود تمام پیگیری‌ها و وعده‌های بسیاری که داده شده بود، جواب و کمک قانع کننده‌ای دریافت نکردیم.

وی خاطر نشان کرد: جای تاسف است که با وجود این همه شرکت‌های نفتی و ارگان‌های پردرآمد در خارگ، هیچکدام حاضر به پرداخت هزینه این تیم و تقبل اسپانسری این تیم نیستند و با توجه به افسردگی‌هایی که بنا به فضای محدود و شرایط خاص خارگ در بین جوانان دیده می‌شد، ما امید داشتیم مسئولان برای حل این مشکلات و با توجه به اینکه حضور این تیم در سال گذشته، نشاط خاصی در بین جوانان ایجاد کرده بود، حمایت‌های بیشتری از ما می‌شد.

صیادی یادآور شد: با توجه به زمان اندکی که تا شروع مسابقات مانده است و مشکلات عدیده مالی که گریبانگیر تیم شده، احتمال این وجود دارد که اگر اسپانسری برای آن پیدا نشود، امتیاز آن را به باشگاهی دیگر در استان واگذار کنیم و در این صورت فردا مسئولان باید جوابگوی مردم و ورزشکاران این جزیره باشند.

وی افزود: ما تمام تلاش خود را به عنوان مسئول هیئت فوتبال خارگ، از لحاظ برنامه‌ریزی برای حضور در لیگ استان انجام دادیم و خوشبختانه موفق هم بودیم و حالا دیگر نوبت آنهاست که برای ماندن آن در لیگ استان اقدام کنند و از حق جوانان و ورزشکاران خارگ دفاع کنند و در این راه تمام چشم امیدمان به امام جمعه، بخشدار، شهردار، شورای شهر، مدیریت عملیات عمومی، مسئولان ارگان‌های نفتی مستقر در خارگ است.

انتهای پیام/66006/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول