اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وفایی در گفت‌وگو با فارس:

برای بازگشت به تیم ملی فوتسال آماده‌ام

ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم از آمادگی کامل خود برای بازگشت به تیم ملی فوتسال و بازی در جام ملت‌های آسیا خبر داد.

برای بازگشت به تیم ملی فوتسال آماده‌ام

علیرضا وفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: بعد از بازی‌های جام گرندپریکس در برزیل که مهر ماه امسال انجام شد متاسفانه دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم و هم تمرینات تیم ملی را از دست دادم و هم نتوانستنم برای ماهان تندیس بازی کنم.

وی ابراز داشت: خوشبختانه با تدابیر خوبی که باشگاه ماهان تندیس در نظر گرفته اکنون در وضعیت خوبی قرار دارم و می‌توانم در اوج آمادگی برای ماهان تندیس بازی کنم، ضمن اینکه آماده بازگشت به تیم ملی فوتسال هستم تا انشاءالله در جام ملت‌های آسیا نیز به میدان بروم.

وفایی در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای مصاف با تاسیسات دریایی تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال تصریح کرد: مقابل تیم تاسیسات دریایی تهران فوتسال واقعی خود را به نمایش خواهیم گذاشت و مردم قم نیز حتماً به خاطر پیروزی ماهان تندیس به سالن شهید حیدریان خواهند آمد.

وی با بیان اینکه تیم ماهان تندیس از هر نظر کاملا آماده این بازی است، عنوان داشت: اگر چه در بازی با حفاری اهواز در آخرین لحظات پیروزی را از دست دادیم اما بازیکنان ما آماده‌اند توان فنی و تاکتیکی خود را برابر تاسیسات دریایی تهران به نمایش بگذارند و با استفاده از فرصت‌ها این بازی را ببریم.

وفای عنوان داشت: بازیکنان ما در تلاش برای تلافی امتیازات از دست رفته در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال، تمرینات سختی را سپری کرده‌اند و بعد از بازی‌های خوبی که برابر شهرداری ساوه، زمزم اصفهان و حفاری اهواز داشته‌ایم، صد درصد می‌خواهند برابر تاسیسات دریایی تهران پیروزی دیگری کسب کنند.

ملی‌پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم با اشاره به اهمیت ارائه تمام توانمندی‌های بازیکنان ماهان تندیس قم در این مسابقه بیان کرد: بازی هماهنگ و میل بسیار زیاد به کسب پیروزی رمز موفقیت تیم ما در ادامه بازی‌های این فصل خواهد بود و مطمئنم با تدابیر خوب کادر فنی و با روش جدیدی که بازی می‌کنیم باز هم مدعی شده و به رده‌های بالای جدول صعود می‌کنیم.

وی یادآور شد: مطمئنم همانند بازی هفته پانزدهم لیگ برتر، در این مسابقه هم در به ثمر رساندن موقعیت‌های گلزنی با دقت‌تر از گذشته خواهیم بود زیرا مربیان تیم تمرینات بسیار خوبی برای گلزنی در نظر گرفته‌اند و امیدواریم نتیجه پرگلی نیز در این دیدار رقم بزنیم.

وفایی ابراز کرد: بازیکنان ما باید برای کسب برتری در دیدار خانگی مقابل تاسیسات دریایی تهران به خوبی خواسته‌های کادر فنی را اجرا ‌کنند تا با ارائه بازی قابل قبول خود، پیروزی دیگری را در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر به دست بیاوریم.

وی عنوان کرد: در این مسابقه تمام بازیکنان ما از شرایط مناسبی برخوردار هستند، بازی در خانه برای ما ارزش و اهمیت زیادی دارد و مطمئناً بازیکنان ما برای موفقیت تیمشان در این بازی خانگی لیگ برتر اهمیت زیادی قائل هستند.

یاد آور می‌شود: تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از یک پیروزی و دو تساوی در دیدارهای قبلی از دور برگشت لیگ برتر فوتسال، در چهارمین هفته نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال نهمین بازی خانگی را از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز شنبه 28 دی ماه در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم تاسیسات دریایی تهران برگزار می‌کند.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول