اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 55 پروژه در خوسف

فرماندار خوسف گفت: به مناسبت دهه فجر امسال 55 پروژه در خوسف افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از 55 پروژه در خوسف

مهدی فرجامی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر امسال چندین پروژه در خوسف افتتاح می‌شود.

وی با بیان این‌که به مناسبت این دهه 55 پروژه در خوسف به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: بیشتر این پروژه‌ها مربوط به بخش کشاورزی است.

فرماندار خوسف اذعان داشت: برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال در خوسف اعتباری بالغ بر 65 میلیارد و 122 میلیون ریال هزینه شده است.

فرجامی‌فرد به شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر سال‌جاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: افتتاح ایستگاه خودکار هواشناسی، احداث محلی برای پرورش شترمرغ، احداث استخر آب و مرغداری گوشتی از جمله این پروژه‌ها است.

وی از راه‌اندازی ایستگاه TBS برای گازرسانی به شهرک صنعتی خوسف در دهه فجر امسال خبر داد و اضافه کرد: طول شبکه توزیع گاز در این پروژه حدود 6000 متر است.

این مسئول خوسف یادآور شد: راه‌اندازی مرکز سرپایی درمان و بازتوانی اعتیاد یکی دیگر از پروژه‌های شاخص بوده که به مناسبت دهه فجر امسال در خوسف افتتاح می‌شود.

فرجامی‌فرد به دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های دهه فجر در خوسف اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی، بنیاد مسکن، هواشناسی، منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی، آموزش و پرورش، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و بهزیستی از جمله این دستگاه‌ها است.

وی با بیان این‌که با افتتاح پروژه‌های دهه فجر در خوسف 594 خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: همچنین با افتتاح این پروژه‌ها اشغال پایدار برای 46 نفر ایجاد می‌شود.

فرماندار خوسف خاطرنشان کرد: اعتبارات هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی، سرمایه‌گذاری و تسهیلات تامین شده است.

انتهای پیام/22481/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول