اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه راور:

انقلاب اسلامی روحیه ظلم‌ستیزی را ایجاد کرد

امام جمعه راور گفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ارزش‌های الهی توانست روحیه اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی را در جامعه ایجاد کند.

انقلاب اسلامی روحیه ظلم‌ستیزی را ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علی تویسرکانی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر شهرستان راور اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک پدیده شگفت‌انگیز در طول تاریخ معاصر است و دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است.

وی تصریح کرد: انقلاب ایران یک انقلاب عظیم در تداوم نهضت انبیاء است که با تکیه بر ارزش‌های الهی توانست روحیه اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی را در جامعه ایجاد کند به طوری که از آغاز خلقت تاکنون چنین انقلابی در دنیا ایجاد نشده است‌.

تویسرکانی عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی ‌یادآور حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان در طول تاریخ سرنوشت‌ساز انقلاب ایران است که برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند و باید یاد و خاطره حماسه‌های دوران انقلاب و حماسه‌سازی‌های مردم انقلابی ایران در اذهان زنده نگه داشته شود.

محمدرضا شریفی فرماندار راور در این جلسه با تبریک هفته وحدت و دهه فجر اظهار داشت: از آنجا که مردم ایران بانی این انقلاب شکوهمند هستند، ایام‌الله دهه فجر هر سال تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‌های مقدس امام راحل است.

وی افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین خلاقیت و نوآوری در تدوین برنامه‌ها به ویژه مشارکت مردم در برگزاری جشن انقلاب تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف ستاد در اجرای برنامه‌های دهه فجر در زمان حاضر ارتقای سطح آگاهی و بصیرت برای جامعه است‌ و مسئولان باید از این دهه برای‌ تبیین و آگاهی دادن به نسل جوان بیشترین بهره را ببرند.

شریفی خاطر ‌نشان کرد: 22 بهمن یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی خداجو و پیرو ولایت و رهبری است که با حضور خود در صحنه، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره ) را رقم زد.

وی ابراز داشت: شعار اصلی دهه فجر سال جاری «پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» است و بدین منظور کمیته‌های مختلفی برای هر چه بهتر اجرا شدن مراسم دهه فجر تشکیل شده است.

شریفی افزود: باید در دهه فجر نسبت به روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم تلاش کنیم و برنامه‌های این ایام با‌شکوه‌تر از گذشته برگزار شده و زمینه حضور حداکثری مردم در این آیین‌ها فراهم شود.

فرماندار راور دیدار مسئولان ادارات با ائمه جمعه، به صدا در آمدن زنگ انقلاب، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی و عطر‌افشانی گلزار شهدا، شرکت مسئولان و کارکنان ادارات در نماز جمعه را از مهمترین برنامه‌های دهه فجر سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول