اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

جهش ایران در فناوری‌های نوین دستاورد انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان فریدونکنار، جهش ایران در فناوری‌های نوین را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

جهش ایران در فناوری‌های نوین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان فریدونکنار گفت: اثبات جدا نبودن دین از سیاست و احیا و حاکمیت ولایت فقیه از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به ایجاد زمینه‌های وحدت شیعه و سنی در همین دوره از وحدت حوزه، دانشگاه، خودباوری و استقلال فرهنگی پس از انقلاب خبر داد.

به گفته امام جمعه شهرستان فریدونکنار، گسترش فرهنگ قرآنی و اهتمام به آن، احیای نماز جمعه، مساجد و افزایش سطح علمی دانشجویان و دانش آموزان نیز از جمله مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرده می‌شود.

وی اثبات قدرت و توانایی اسلام برای تاسیس حکومت و اداره آن، رهایی از سلطه استعمارگری بیگانگان و تحقیر استعمار جهانی به‌ویژه امریکا را نیز به این لیست اضافه کرد.

جلالی افزود: جهانی کردن مبارزه با رژیم صهیونیستی و صدور انقلاب، ایجاد تحول و بیداری اسلامی در دنیا بعد از انقلاب نمود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه قدرت و عزت‌مندی ایران اسلامی در جهان و منطقه و رهایی کشور از ژاندارمری آمریکا در منطقه را مرهون انقلاب هستیم، گفت: افشای چهره واقعی کشورهای غربی و امریکا و سرنگونی حکومت استبدادی ستم‌شاهی نیز مرهون انقلاب اسلامی است.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: خدمات‌رسانی گسترده در حوزه‌های برق، گاز، الکترونیک، آبرسانی، هوا و فضا، پزشکی، آموزشی، مخابراتی، صنایع نظامی، پتروشیمی، سدسازی و دینی، اقتدار در عرصه علوم طبی، جهش در فناوری‌های نوین و سلول‌های بنیادین و مقابله با فساد مالی نیز از جمله برجسته‌ترین این دستاوردها محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/86022/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول