اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود

فرماندار گلپایگان گفت: در برنامه‌های دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود.

دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محسن حسین میرزایی ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر که در تالار اجتماعات فرمانداری برگزارشد، اظهار داشت: رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید به سمت تبیین و احیای گفتمان فاخر و ناب امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا باشد.

وی بر بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی در نسل جوان تأکید کرد و ادامه داد: در برنامه‌های دهه فجر احیای گفتمان ناب و بی‌دلیل انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: در برنامه‌های دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی و وقایعی که قبل و بعد از انقلاب اتفاق افتاده است برای نسل جوان تشریح شود تا آنها بدانند چه بهای گزافی برای عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی پرداخته شده است و وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب به چه صورت است.

حسین میرزایی به حضور پررنگ روستائیان در برنامه‌ها و جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کمیته روستایی ستاد دهه فجر برای حضور روستائیان در برنامه‌ها و جشن های دهه فجر اطلاع‌رسانی کند.

وی بر مردمی بودن آیین‌ها و جشن های و دهه فجر نیز تأکید کرد و ابراز داشت: برنامه‌های دهه فجر باهدف پاس داشت دستاوردهای انقلاب اسلامی همه‌ساله برگزار می‌شود و باید در این برنامه‌ها به مردم‌محوری بیشتر توجه شود.

فرماندار گلپایگان عنوان کرد: اوج حضور مردم در روز یوم‌الله 22 بهمن خواهد بود و مردم ولایتمدار گلپایگان همزمان با سراسر کشور مانند سال های گذشته با حضورشان برگ زرینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌افزایند.

در ادامه رئیس هماهنگی تبلیغات اسلامی گلپایگان به تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال شهرستان پرداخت و ابراز داشت: 19 کمیته در شهرستان گلپایگان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر تشکیل شده است.

صادق جباری اضافه کرد: رژه خودرویی ادارات و نهادها و اتحادیه تاکسیرانی و هیئت موتورسواری در سطح شهرستان، حضور جمعی از شهروندان در بیت حضرت امام خمینی(ره)و گل‌باران زادگاه حضرت امام(ره) در خمین، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، افتتاح نمایشگاه آثار هنری و تجسمی هنرمندان گلپایگان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزاری جشنواره شعر انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی در پایان برگزاری یادواره شهدا، افتتاح پروژه‌های عمرانی، کشاورزی،خدماتی و صنعتی و تعدادی از واحدهای مسکن مهر، بهره‌برداری از چهار واحد آموزشی نوسازی شده، اعزام تیم های سیار بهداشتی درمانی باهدف درمان رایگان در روستاهای محروم را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/63014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول