اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح خانه‌ بازی شیرخوارگان زیر پوشش بهزیستی بیرجند

کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی بیرجند از افتتاح خانه‌ بازی شیرخوارگان زیر پوشش بهزیستی بیرجند در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح خانه‌ بازی شیرخوارگان زیر پوشش بهزیستی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس، لیلا حسنی عصر امروز در ستاد گرامیداشت دهه فجر بیرجند اظهار داشت: این خانه بازی برای شیرخوارگان بد سرپرست یا بی‌سرپرست زیر پوشش بهزیستی بیرجند ساخته شده است.

وی تصریح کرد: در گذشته به دلیل خردسال بودن این نوزادان امکان خروج آن‌ها از مرکز وجود نداشت اما افتتاح این مرکز می‌تواند محل مناسبی برای بازی این کودکان باشد.

کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی بیرجند اضافه کرد: مقداری از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مرکز جمع‌آوری شده است و برای تأمین اعتبار باقی مانده به کمک خیران نیازمندیم.

ارائه خدمات رایگان توان‌پزشکی طی دهه فجر

حسنی همچنین از ارائه خدمات رایگان توان‌پزشکی، غربالگری بینایی و شنوایی و مشاوره در طی دهه فجر خبر داد و گفت: این خدمات طی دهه فجر هر روز از ساعت 9 الی 11 صبح به متقاضیان ارائه می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دیگر بهزیستی بیرجند به مناسب دهه فجر، اذعان داشت: آزین‌بندی مراکز خدماتی بهزیستی و نواختن زنگ انقلاب در مهد کودک‌های بیرجند از جمله این برنامه‌ها است.

کارشناس مسئول امور اجتماعی بهزیستی بیرجند برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی، برگزاری حلقه شجره طیبه، شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهدا و شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را از جمله برنامه‌های دیگر بهزیستی در این دهه عنوان کرد.

حسنی خاطر نشان کرد: همچنین طی این دهه کارگاه تابلو فرش بانوان زیر پوشش بهزیستی افتتاح می‌شود.

رونمایی از کارت هوشمند مهارت در خراسان جنوبی

مسئول کمیته بانوان اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: در دهه فجر از کارت هوشمند مهارت رونمایی می‌شود.

نسرین قادری نژاد ادامه داد: این کارت که جایگزین گواهینامه مهارت می‌شود به صورت الکترونیکی است و توانایی ثبت 20 مهارت را دارد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشن و حضور در راهپیمایی 22 بهمن و تجلیل از برگزیدگان المپیاد مهارتی را از دیگر برنامه‌های فنی و حرفه‌ای به مناسبت دهه فجر است.

انتهای پیام/69022/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول