اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی:

پهنای باند اینترنتی در آذربایجان غربی دو برابر شده است

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: امسال پهنای باند اینترنتی در آذربایجان غربی دو برابر شده است.

پهنای باند اینترنتی در آذربایجان غربی دو برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهمن اسمعیل‌زاده ظهر امروز در مراسم اهدای جوایز جشنواره تابستانی همراه اول که در سالن اجتماعات شرکت مخابرات آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: دو بحث اساسی مورد توجه شرکت مخابرات ایران بوده، آیتم نخست افزایش بهره‌وری و دیگری افزایش رضایت‌مندی مشتریان است که اگر به نوعی آیتم دوم را افزایش دهیم مطمئنا آیتم نخست نیز محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: هیچ جامعه‌ای توسعه پیدا نخواهد کرد مگر اینکه با شفافیت و حضور رسانه قوی و آسیب‌شناس همراه باشد و امید است بتوانیم روز به روز خدمات بیشتر و بهتر به مردم ارائه کنیم.

اسمعیل‌زاده به حوزه سرمایه‌گذاری‌ها و تامین خواسته‌های مردم اشاره و عنوان کرد: در حوزه توسعه فناوری اطلاعات پهنای باندی که به مردم ارائه می‌شد از 700 مگابایت به چهار گیگابایت رسیده و در اوایل امسال پهنای باند اینترنتی دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه سرویسی قابل عرضه و احترام است که تداوم داشته باشد و رضایت مردم را جلب کند، متذکر شد: تمام تلاش ما بر این است که مجموعه و شرکت را به سمتی راهبری کنیم که در مقابل مردم و سرویسی که به مردم ارائه می‌شود بهترین سرویس باشد و رضایت‌مندی مردم را محقق کند.

اسمعیل‌زاده تصریح کرد: در بحث همراه اول کارهای خوبی انجام شده به طوری که حجم سرمایه‌گذاری‌ انجام شده در سال گذشته و امسال معادل کل سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه در توسعه شبکه‌ای نگاه اساسی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: توسعه فاز چهار، پنج و شش در حال اجرا بوده و امید است بتوانیم این تجهیزات را وارد و در شبکه نصب و راه‌اندازی کنیم و شبکه‌ای ایده‌آل که خواسته مردم بوده توسعه دهیم.

در ادامه این مراسم رئیس امور مشترکین همراه اول آذربایجان غربی اظهار داشت: هم اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران نزدیک 60 میلیون مشترک دارد به طوری که یک هزار و 169 شهر همچنین 69 هزار کیلومتر در جاده‌های کشور را زیرپوشش قرار داده و ضریب نفوذ تلفن همراه اول حدود 75 درصد است.

وی با اشاره به سرویس‌های مورد استفاده مشترکان، اعلام کرد: هدیه پرداخت بدهی مشترکان یکی از سرویس‌های ارائه شده است به طوری که مشترکان بدهکار در سال 91 که هنوز بدهی خود را پرداخت نکرده‌اند در صورت پرداخت بدهی تلفن همراه می‌توانند از یک روز مکالمه رایگان درون شبکه‌ای بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/61005/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول